הנצחת מאיר שמגר ז"ל, צילום דוברות העירייה

טיילת גיסין נקראה על שמו של מאיר שמגר ז"ל

בטקס מיוחד הונצח זכרו של מי שהיה נשיא בית המשפט העליון במשך שנים בטיילת החדשה. רמי גרינברג: "יש לנו הכבוד להיות הראשונים להנציח את השופט שמגר ז"ל"

פורסם בתאריך: 21.11.21 14:03

עיריית פתח תקוה הנציחה את כבוד נשיא בית המשפט העליון מאיר שמגר ז"ל, וקראה על שמו טיילת חדשה ונאה לאורכו של רחוב גיסין, במקטע שמרחוב משה סנה ועד רחוב מבצע יפתח. בטקס הצנוע והמכובד נכחו בני משפחתו, רעייתו השופטת בדימוס מיכל רובינשטיין, שופטת בית המשפט העליון בדימוס עדנה ארבל וד"ר יוסי צ'חנובר, חתן פרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה.

רם שמגר, בנו של מאיר שמגר ז"ל סיפר על האבא הפרטי שלו ועל מאיר שמגר נשיא בית המשפט העליון ועד כמה משמעותית הייתה תרומתו למדינת ישראל. הוא הודה לעירייה ולראש העירייה רמי גרינברג על שהיו לראשונים להנציח את אביו.

גרינברג אמר: "יש לנו הכבוד להיות הראשונים להנציח את השופט שמגר ז"ל ולקרא על שמו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר, מאיר שמגר ז"ל, טיילת חדשה ונאה ברחוב גיסין שהינו ציר תנועה מרכזי, באזור שהיה בעבר ליבה הפועם של המושבה הוותיקה. מאיר שמגר היה חבר באצ"ל ולאחר הקמת המדינה התגייס לצה"ל והתקדם עד לתפקיד הפרקליט הצבאי הראשי בדרגת תא"ל. תרומתו של שמגר למדינת ישראל ולמערכת המשפט בישראל היא רבה עד מאוד וזוהי זכות גדולה עבורנו להנציח את האדם שתרם כה רבות לכינונה של המדינה ולהקמתה, ולא חדל מלתרום ולעשות למען המדינה עד יומו האחרון. אני מודה לבני המשפחה היקרים, לחברי הוועדה להנצחת מאיר שמגר, וכל האורחים מוקירי זכרו".

בציר גיסין הסמוך לטיילת ע"ש מאיר שמגר בוצעו עבודות תשתית והרחבה של הכביש. בטיילת החדשה ורחבת הידיים בוצעו עבודות תשתית, ריצוף, הונחו ספסלים חדשים, תאורה חדשה, נעשו עבודות גינון ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר