מודעה על הנעדר ינון מנחם

"אנחנו בוכות כל היום" | דאגה גדולה לגורלו של ינון מנחם שנעדר כבר חודשיים

ינון מנחם נראה בפעם האחרונה במצלמת אבטחה של אחד הבניינים ברחוב בו הוא גר ומאז נעלם. "אני אופטימית ורוצה לחשוב טוב, אבל אין ספק שעולות מחשבות קשות ויש הרבה דאגה", אומרת אחותו מיכל

פורסם בתאריך: 20.12.21 12:55

כבר למעלה מחודשיים עברו מאז נעלם תושב ראש העין, ינון מנחם בן ה-52. מנחם יצא מביתו ב-16.10 בשעות הערב ומאז נעלמו עקבותיו. "אנחנו חיים בחוסר וודאות, זה מצב מאוד מתסכל", אומרת אחותו הגדולה מיכל. "במוצאי שבת ה-16 באוקטובר הוא יצא מהבית. מאז ראו אותו רק במצלמת אבטחה פרטית של אחד הבניינים ברחוב, מאחר ומצלמות האבטחה ברחוב לא עבדו".

בשיחה עם מלאבס מתארת מיכל את החודשיים שעברו על בני המשפחה, מאז נעדר ינון שהוא האח הצעיר במשפחה, בן הזקונים מבין שבעה אחים. "זה משבש את הכל, אנחנו מלאי מחשבות ודאגות. רק רוצים לדעת שהכל טוב איתו איפה שהוא נמצא, ושיחזור הביתה בשלום", היא אומרת בקול רועד. "הוא מעולם לא נעדר. באותו היום, אחותי הגדולה הייתה האחרונה שראתה אותו, היינו בטוחים שהוא יצא לרגע לעשות סיבוב ויחזור, הוא לא לקח איתו כלום – אפילו לא טלפון".

לדבריה, בני המשפחה, החברים והמשטרה מחפשים אחריו מיום שנעלם, ועושים כל שביכולתם למצוא את ינון, אך עד כה ללא הצלחה. "חיפשנו בראש העין והסביבה, אלעד, בהתנחלויות, בדרום, בצפון ואיפה שרק אפשר", היא מסבירה ומוסיפה: "אין לנו הרבה כלים, אנחנו נעזרים במתנדבים וביחידת הכלבנים, שעושה עבודת קודש. אנשים לא מודעים ליחידה הזו, גם אני לא הכרתי את היחידה לפני שהגענו למצב הזה. אבל לצערי אין שום דבר חדש, אין אף קצה חוט, אנחנו הולכים לפי שמועות, אבל אין שום דבר וודאי".

מודעה על הנעדר ינון מנחם

מיכל מציינת כי כעת היא מודאגת אף יותר לנוכח מזג האוויר הסוער. "אנחנו האחיות כל היום רק בוכות מדאגה. חושבות מה קורה איתו ואם הוא בסדר. אני אופטימית ורוצה לחשוב טוב, אבל אין ספק שעולות מחשבות קשות ויש הרבה דאגה". לדבריה, הנעדרים הם 'שקופים' והציבור לא שם לב אליהם "אם מישהו רואה או שומע משהו שיכול לעזור לנו למצוא את ינון, שישתף את זה. פקחו עיניים ושימו לב".

 

מה תרצי למסור לינון, במידה והוא קורא את זה?
"אם הוא קורא את זה, אנחנו רק מבקשים שייתן לנו איזה סימן, אות שהוא בסדר. לא חסר לו פה כלום, רק שיחזור".

כזכור, כפי שפרסמנו בעבר, המשטרה פנתה לציבור בבקשה לסיוע בחיפושים. תיאורו של ינון: מבנה גוף רזה, גובה 180 ס"מ, גוון שיער שיבה מתולתל, עיניים בצבע חום. תיאור לבושו: מכנסיים קצרים בצבע אדום, חולצה קצרה כהה, יצא ללא נעליים לרגליו. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד המשטרה – 100 או להתקשר לתחנת משטרת ראש העין בטלפון 03-9004444.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר