פיצוץ ברחוב פינס בפתח תקוה, צילום איחוד הצלה פתח תקוה

תושבים: "אנחנו חיים בפחד". המשטרה: "סכסוך בין שתי כנופיות עבריינים"

מטענים, רימונים, ירי והצתות: שורת אירועי הפשיעה החמורים בפתח תקוה נמשכת ותושבים מדווחים על חששות גדולים. במשטרה מדברים על סכסוך בין כנופיות, העירייה: "בוטחים במשטרה"

פורסם בתאריך: 10.2.22 13:16

הארלם פינת פתח תקוה: שורת אירועי פשיעה חמורים בפתח תקוה מסכנת ומטרידה את תושבי העיר. השלכת הרימון לפנות בוקר (חמישי) לעבר בניין מגורים ברחוב חפץ חיים, מצטרפת לשורה ארוכה של אירועי פשיעה ברחבי העיר, שבאה לידי ביטוי ברמה כמעט יום יומית בשבועיים האחרונים. תושבים המוטרדים דורשים: "החזירו לנו את תחושת המוגנות והביטחון בעיר". במשטרה מסבירים כי האירוע הבוקר הוא חלק מסכסוך בין שתי חבורות עבריינים וייתכן כי אירועים נוספים, וכי החקירה בעיצומה.

"כל הבית רעד, זה היה כל כך חזק שחשבנו ששוב נפל טיל בפתח תקוה", אומר שכן מבניין סמוך לזה בו התפוצץ הרימון ברחוב חפץ חיים. תושבת המתגוררת במרחק כמה רחובות משם מוסיפה:  "זה היה מאוד מאוחר, בדיוק סיימתי לראות סרט, כששמעתי בום חזק. בהתחלה חשבתי שזה רעם, אבל בבוקר הבנתי שהשליכו רימון בחדר מדרגות בבניין ברחוב חפץ חיים".

א' המתגוררת בסמוך לחנות הירקות ברחוב פינס בה התפוצץ השבוע מטען, ימים ספורים לאחר שאדם נורה במקום ונפצע בינוני, מספרת: "בין הבניין שלנו לחנות מפריד מגרש חנייה בלבד, כל הבית רעד וקפצתי מבהלה מתוך שינה. למזלי הילדים לא התעוררו, אבל עד לרגע זה קשה לי להירגע מהמקרה".

"משהו לא טוב קורה בפתח תקווה", אומר תושב מודאג, "הפכנו לעיר מוכת פשע. בכל יום אירוע עבריינות אחר. איפה המשטרה? איפה העירייה? פושעים בכל מקום בעיר ולתושבים אין מנוח. למה אנחנו צריכים לחיות בפחד?".

כזכור, פרט להשלכת הרימון ברחוב חפץ חיים, היו אירועים נוספים, בהם ירי ופציעתו באופן בינוני של עובד בחנות ירקות ברחוב פינס ומטען שהתפוצץ באותה החנות, הנחת מטען בכניסה לדירה בשכונת אם המושבות, הצתת חנות ירקות ברחוב אוסישקין, דקירה ופציעה קשה ברחוב בר כוכבא, הצתת אופנוע של פקח רישוי ובניה, הצתת שני כלי רכב בחניון בנווה גן וכן פרשת ההתעללות שנחשפה בגן ילדים בעיר.

 

מדוברות העירייה נמסר: "בשנים האחרונות העירייה משקיעה במעטפת הביטחונית בהיקפים חסרי תקדים. הוקם משל"ט המחובר למאות מצלמות שהותקנו ברחבי העיר, הורחבו סיירות הביטחון וקיים קשר שוטף ושת"פ מלא עם משטרת פתח תקוה. כלל הפעילות הענפה בתחום הביאה לנתונים שפורסמו לאחרונה ע"י המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל מהם עולה כי פתח תקוה במקום השני מבין הערים הגדולות שבהן נרשמה ירידה המשמעותית בפתיחת התיקים. בשנת 2018 – נפתחו 10332 תיקים, בשנת 2019 – 8880, בשנת 2020 – 8460, בשנת 2021 – 6603 תיקים. על פי מדד איכות החיים של הלמ"ס לשנת 2020, כפי שפורסם לאחרונה – פ"ת במקום הרביעי במדד תחושת הביטחון באזור המגורים (87.1%) – לפני הערים ת"א, חיפה ועוד. לצד האמור לעיל, העירייה והעומד בראשה בקשר הדוק עם הפיקוד הבכיר במשטרת פתח תקוה גם בנוגע לאירועים האחרונים, ומתגברת את המערך העירוני ככל הניתן. אנחנו משוכנעים כי גם הפעם המשטרה תדע להגיע אל האחראיים ותמצה איתם את הדין".

מדוברות המשטרה נמסר כי: "מדובר על סכסוך בין שתי חבורות של עבריינים. המשטרה מנהלת חקירה ופעילות מבצעית על מנת לסיים את האירועים ולהעמיד לדין את העבריינים".

קיראו גם:

 

פיצוץ הרעיד את פתח תקוה: מטען התפוצץ בכניסה לחנות ברחוב פינס

האלימות נמשכת: פיצוץ אדיר בחפץ חיים, רימון הושלך לעבר בניין בניין מגורים

סריקות ברחבי פתח תקוה: גבר בשנות ה-30 נפצע מירי ברחוב פינס

מפחיד: מטען חבלה הוצמד לדלת דירה באם המושבות

אירוע אלימות נוסף בפתח תקוה: אדם נדקר ונפצע קשה בפלג הגוף העליון

השריפה אתמול בחניון הבניין בשכונת נווה גן: הצתה של רכב

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר