מקום הדריסה של הנערה ברחוב גליס, צילום איחוד הצלה

"עד שלא תתעורר לא נדע מה מצבה" | קמפיין גיוס למשפחת הילדה שנפצעה קשה בתאונה

הילדה אגם גיגי שנפגעה קשה מרכב עדיין מורדמת ומונשמת, הנהגת ההורים בבי"ס אמיר מסייעת למשפחתה. אמה של אגם עדכנה: "היא עם שברים באגן ובגב, סובלת מדימום בכבד שאומרים שיעבור, ודימומים בראש"

פורסם בתאריך: 2.5.22 10:52

ארבעה ימים חלפו מאז שהילדה אגם גיגי בת ה–12, תלמידת כיתה ו' בבית ספר "אמיר", נפצעה מפגיעת רכב ברחוב בן ציון גליס בפתח תקוה ומצבה ממשיך להיות קשה. בנתיים, הנהגות ההורים הבית ספרית והעירונית פתחו בקמפיין לטובת סיוע כספי למשפחתה של הילדה.

נערה מורדמת ומונשמת לאחר שנפגעה מרכב ברחוב גליס בסגולה

כזכור, ביום חמישי האחרון, סמוך לשעה 21:40, הוזעקו צוותי מד"א ואיחוד הצלה לזירת תאונה, בה נפצעה הילדה, אשר הייתה בדרכה מחגיגת בת מצווה של חברתה. "הנערה שכבה על הכביש במרחק של מספר מטרים מהרכב שהיה עם שמשה מנופצת", סיפרה פראמדיקית מד"א, שי שפק. "היא סבלה מפגיעה רב מערכתית קשה והייתה מחוסרת הכרה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".

נכון לאתמול, הילדה אגם עדיין מורדמת ומונשמת ומאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שניידר בפתח תקוה. אמה עדכנה אתמול על מצבה: "הילדה כרגע מונשמת. מחכים שתתעורר. היא עם שברים באגן ובגב התחתון, סובלת מדימום בכבד שאומרים שיעבור מעצמו. בראש עשו סי.טי ונכון לכרגע אמרו שתוצאות הבדיקה תקינות אבל יש דימומים פנימיים בראש. היא חטפה מכה חזקה בראש. עד שלא תתעורר לא נדע באמת מה חומרת המצב".

 

בעקבות פציעתה הקשה של הילדה, החליטה הנהגת ההורים הבית ספרית לעזור למשפחתה. "הנהגת ההורים של בית ספר אמיר נרתמה כדי לסייע למשפחה בין היתר בעזרה כלכלית", נכתב בקמפיין גיוס כספים שהופץ ברשתות החברתיות. "אנו מבקשים מכל מי שיכול לפתוח את הלב לעזור ולתרום כדי שנצליח לספק למשפחה תמיכה וחיבוק מהקהילה". גם הנהגת ההורים העירונית בפתח תקוה שיתפה את הקמפיין בדף הפייסבוק הרשמי שלה בניסיון להרחיב את חשיפתו. תוך יממה נאספו במסגרת הקמפיין כבר עשרות אלפי שקלים.

היכנסו כאן כדי לתרום למשפחה באמצעות הפייבוקס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר