צילום של אדם אזוק באזיקים, BrianAJackson depositphotos.com
צילום של אדם אזוק באזיקים, BrianAJackson depositphotos.com

תושב פ"ת החשוד ברצח אבי כלתו: "חשבתי שזה אקדח אוויר. היינו ביחסים מצוינים"

החשוד טען בדיון כי חשב שמדובר ברובה אוויר ישן. הוא הכחיש את טענת המשטרה לפיה ירה לאחר מכן לעבר בתו ורעייתו של הקורבן. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 20.6.22 08:29

יממה לאחר שתושב פתח תקווה נעצר בחשד לרצח אבי כלתו, יוסי יוספיה, מרמת גן על רקע ריב סביב משמורת על נכד, האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד, בן ה–70, בשמונה ימים.

כזכור, ביום שבת, בשעות הבוקר, הוזעקו צוותי מד"א ומשטרה אל בניין מגורים ברחוב הרי הגלעד ברמת גן בעקבות דיווח על אדם שנפגע מירי לעברו. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 60 עם פציעות חודרות, ללא סימני חיים ונאלצו למרבה הצער לקבוע את מותו.

כוחות משטרה של מרחב דן פתחו בחקירת נסיבות המקרה. תוך זמן קצר התברר כי הרקע לאירוע הוא סכסוך משפחתי. על פי החשד, על רקע הליך גירושין ומחלוקת סביב משמורת על הנכד, סבו של הנכד מצד האב ירה למוות בסבו של הנכד מצד האם. חקירה העלתה כי הנשק אינו שייך לחשוד.

אתמול הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. "מדובר באירוע חמור וחריג", אמר נציג היחידה החוקרת בפתח הדיון. "החשוד הגיע לבית המנוח, בית הוריה של כלתו שמתגוררת בשלב זה בבית ההורים עם הילדים, כאשר הוא נושא אקדח בין כליו. הוא פגש בקורבן בחדר המדרגות, עלה יחד עמו ובסמוך לכניסה לביתו ירה בו מספר פעמים יריות שהובילו למותו. בנוסף, אנחנו מייחסים לחשוד עבירות נוספות בהן איומים, קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון רצח בגין ניסיון פגיעה בבתו של המנוח וברעייתו".

במסגרת הדיון התברר כי החשוד עצמו התקשר למשטרה מיד לאחר שביצע את הירי הקטלני. במהלך הדיון טען סנגורו של החשוד, עו"ד גיא מימון, המייצג אותו יחד עם עו"ד ענת לביא אזולאי, כי החשוד סבר כי מדובר ברובה אוויר ישן ולדבריו המנוח התגרה בו ובמהלך עימות ביניהם נפלט כדור. אולם, לטענת המשטרה, לא מדובר בפליטת כדור ונורו מספר כדורים.
לאחר הישמע הירי, כך טוענים במשטרה, רעייתו ובתו של המנוח פתחו את הדלת, ובשלב זה החשוד ירה לעברן. "יש אינדיקציה שירה לעברן והן סגרו במהירות וכך הכדור פגע בדלת", אמר נציג המשטרה.

החשוד ששמע את הדברים מפי נציג המשטרה , התפרץ לעברו ואמר: "מאיפה הבאת את זה? איך אתה אומר שיריתי לכיוון הזה? לא מספיק מה שאני עובר? גם ככה אני בברוך, אתה רוצה להוסיף לי דברים שלא היו ולא נבראו?!"

 

סנגורו של החשוד אמר בדיון: "זה אירוע קשה, אירוע טרגי ועצוב מאוד . לאיש הזה לא הייתה כוונה לפגוע במנוח. הוא בא לדבר בטוב והאירוע נהיה אסון איום ונורא. סבא מול סבא, נכדים משותפים, הכאב משותף, יש אנשים מהצד של החשוד שכואבים את אותו כאב ולא יכולים לבוא לשבעה או להלוויה". עוד הוסיף עוה"ד: "השיחה מקבלת קוטביות אחרת לגמרי כשהחשוד מעיר הערה לגבי בתו של המנוח, המנוח מתרגז, כשהוא מבוגר בעשר שנים וחזק יותר ממנו. לא שחלילה משהו ממה שקרה הגיע למנוח, זו ממש לא הטענה שלי. הוא לא התכוון לירות, נפלט לו כדור".

לקראת סיומו של הדיון, החשוד עצמו אמר תוך כדי בכי. "אני בחיים לא הייתי מכוון נשק על הילדים שלהם, לא היה משהו נכון במה שנציג המשטרה אמר. אני מוכן ללכת לפוליגרף שלא יריתי. הלוואי שאני אמות מחר, לא אכפת לי ממני, אבל שהאמת תצא לאור! איך הוא אומר שאני יריתי לכיוון הנכדים שלי? על כלתי?! הייתי ביחסים מצוינים עם המנוח, אני מצטער על כל מה שקרה, תבדקו כמה פעמים עזרתי לו. זה קרה, לא התכוונתי, אני נשבע בהן צדק, לא התכוונתי, שיראה לך את האקדח אז את תביני איזה צעצוע זה! אני חשבתי שזה אקדח אוויר! עם כדורים כאלה קטנים. אז עשו ממני רוצח סדרתי, החייל האחרון שנשאר בבודפשט במלחמה".

בסיומו של הדיון, השופטת איטה נחמן קבעה כי קיים חשד סביר והאריכה את מעצרו של החשוד עד 27 ביוני.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר