מימין מתן לוזון ז"ל, האחות נעמה, האב עמוס והאחות סמדר, צילום באדיבות המשפחה
מימין מתן לוזון ז"ל, האחות נעמה, האב עמוס והאחות סמדר, צילום באדיבות המשפחה

סמדר, אחותו של מתן לוזון ז"ל: "הוא היה ילד של אהבה אינסופית"

כאלף איש ליוו למנוחות את מתן לוזון ז"ל שנהרג בתאונה בסיני. אחותו סמדר סיפרה: "הוא נולד אחרי שתי בנות ושנים של ניסיונות של אימי להיכנס להריון. היא קיבלה אותו במתנה ולכן קראה לו מתן"

פורסם בתאריך: 31.7.22 18:50

מתן לוזון ז"ל, שנהרג ביום חמישי האחרון בתאונת דרכים קטלנית של רכב הסעות בסיני, הובא אמש (מוצ"ש) למנוחות כשהוא מלווה ביותר מאלף איש שהגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה. אחותו סמדר בן עמי הודתה למנחמים הרבים שהגיעו ואמרה: "אהבה שלנו, עטרת ראשנו, גאווה שלנו. הלוויה שלו הייתה מלאה באנשים שהוא עזר להם והשפיע עליהם. אנחנו רוצים להודות לכל מי שהגיע לחלוק לו כבוד אחרון, ניחמתם אותנו בתוך השבר האינסופי שאנחנו מרגישים".

"תחזק אותנו מלמעלה, אנחנו צריכים הרבה כוחות". מתן לוזון מפ"ת נהרג בתאונה בסיני

מתן לוזון ז"ל שנהרג בתאונה בסיני, צילום מהפייסבוק

מתן לוזון ז"ל שנהרג בתאונה בסיני, צילום מהפייסבוק

בשיחה שקורעת את הלב עם מלאבס, אמרה סמדר: "מתן היה ילד של אהבה אינסופית שלא מפסיק לחייך ולעזור. הוא נולד אחרי שתי בנות ושנים של ניסיונות של אימי להיכנס להריון. היא קיבלה אותו במתנה ולכן קראה לו מתן. בכיתה ז' הוא התחיל את לימודיו בחניך בבויאר. ההורים שלי ליוו אותו בכל צעד החברים שלו היו ועודם לאחים שלנו. ילד שנון, חכם בצורה בלתי רגילה. חד ומצחיק. מתן טרף את העולם, כבש כל יעד שסימן. אהב מאוד ספורט, אהד את מכבי חיפה והתפתח להיות גם שופט כדורגל. הוא אהב בכל ליבו את הענף והתקדם בו, הפסיק כי שילוב הלימודים והעבודה העמיס עליו. לפני הצבא היה בעתודה ולמד משפטים, הרגיש תחושת מיצוי ופרש והתגייס לשרת במחלקת המודיעין בקומנדו".

ואחרי זה חזר לבויאר כמדריך.
"בשחרור החליט לחזור לבויאר כמדריך והתחיל לימודי הוראה כי האמין בשליחות שבמקצוע ורצה כדרכו, לתת ולהעניק עם הערכים שהובילו אותו כל חייו".

 

תאונת הדרכים הקטלנית אירעה ביום חמישי בצהריים סמוך לנואיבה. בתאונה נהרגה יחד עם מתן יובל קשת, בת 24 מחיפה, נפצעו חמישה נוסעים נוספים באורח בינוני וקל, כולם מדריכים בפנימיית בויאר, שהיו בדרך חזרה לארץ מחופשה משותפת בסיני. מעדויות הפצועים עולה, כי הם נסעו מדרום לצפון, בדרכם חזרה לארץ, ברכב נהוג בידי נהג מצרי. לדבריהם, הוא נהג במהירות מופרזת והתנגש בעוצמה ברכב שבא ממול. פינויים של הפצועים ארך כמה שעות בגלל ביורוקרטיה מצרית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר