שלט תמיכה ברמי גרינברג, צילום מהפייסבוק, פרסום לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים
שלט תמיכה ברמי גרינברג, צילום מהפייסבוק, פרסום לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

"ניתן לו כוח!". תושבים מתכננים מפגן תמיכה בגרינברג מול בית המעצר

המפגן תוכנן להיום אך לבסוף נדחה למועד אחר. "נראה לו שהוא לא לבד!", נכתב בקריאה לתושבים. בגשר בילינסון נתלה שלט תמיכה בראש העירייה

פורסם בתאריך: 12.8.22 10:24

תושבים מפתח תקוה תכננו להגיע היום (שישי) ב-15:00 אחר הצהרים למפגן תמיכה בראש העירייה העצור, רמי גרינברג, מול בית המעצר באבו כביר.  לבסוף, בשעה האחרונה, התקבלה הודעה שהמפגן נדחה ויימסר מועד חדש. תחילה פרסם התושב והפעיל צביקה שטרן בפייסבוק את ההודעה הבאה:

"‏היום‏ ‏בשעה ‏‏15:00‏‏‏ מגיעים לחזק את ראש העיר האהוב שלנו רמי גרינברג! רגע לפני שבת נגיע כולנו למפגן תמיכה מול בית מעצר אבו כביר. נצעק לראש העיר האהוב והיקר שלנו ונחזק אותו! נראה לו שהוא לא לבד! נחזק אותו, נעודד, וניתן לו כח!"

בהמשך הבוקר פורסמה בקבוצות ההודעה הבאה: *מפגן תמיכה ברמי גרינברג נדחה * *נעדכן על מועד חדש * שבת שלום

בנוסף לכך הוצב על גשר בילינסון בפתח תקוה שלט תמיכה בגרינברג. על השלט נכתב: "רמי גרינברג איתנים לצידך, איתך לאורך כל הדרך, תושבי פתח תקוה".

מעצרו של גרינברג הוארך ביום רביעי (10.8) אחר הצהרים בשישה ימים. המשטרה דרשה את הארכת המעצר בתשעה ימים. גרינברג נעצר ברביעי בשעת בוקר מוקדמת. יחד עם גרינברג נעצרו גם מנכ"ל העירייה יניב בניטה ושני אנשי עסקים נוספים. הארבעה נעצרו על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. הם חשודים בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.

 

עורך דינו של גרינברג, עו"ד עופר ברטל, אמר: "מסע הבחירות של ראש העירייה התנהל על פי חוק. דוח מפורט הוגש על כל הוצאה והכנסה למבקר המדינה ואושר על ידו. ראש העירייה עושה לילות כימים כדי להיות שליח ציבור נאמן לתושבי פתח תקוה. קשה מאוד להיות שליח ציבור בארץ הקודש וקשה ומסוכן שבעתיים להיות שליח כזה שמקפיד בקלה כחמורה. ראש העירייה עונה לכל השאלות שנשאל וימשיך לשתף פעולה עם המשטרה עד תום החקירה. הוא מבקש מכל תושבי העיר לא למהר לשפוט אותו ולהמתין בסבלנות לתום החקירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר