יהונתן שלזינגר ז"ל, צילום מהפייסבוק
יהונתן שלזינגר ז"ל, צילום מהפייסבוק

כאב גדול: יהונתן שלזינגר בן ה-29 נהרג בתאונת דרכים

שלזינגר ז"ל נפצע קשה בתאונה ומותו נקבע כעבור מספר שעות בבית החולים. אביו, צביקה: "הצדקה והחסד אפיינו אותו, הוא עשה חסדים גלויים ועוד יותר חסדים בסתר"

פורסם בתאריך: 20.10.22 16:30

אבל כבד: יהונתן שלזינגר, בן 29, תושב פתח תקוה ושחקן כדורסל לשעבר, הוא ההרוג בתאונת הדרכים הקשה שאירעה בלילה שבין שלישי לרביעי בנתיבי איילון בסמוך לגשר קיבוץ גלויות. התאונה, בה היו מעורבים כלי רכב פרטיים ומשאית, התרחשה בעת שיהונתן עשה את דרכו חזרה לביתו שבכפר גנים מאירוע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב במצב קשה ולא יציב, עם חבלה רב מערכתית, כשהוא מורדם ומונשם. למרבה הצער, כעבור מספר שעות הוא נפטר מפצעיו.

יהונתן היה בן בכור להוריו. הוא השאיר אחריו שני הורים, חנה וצבי, ושני אחים. "אנחנו היינו ההורים שלו ותמיד תמכנו ועודדנו אותו, אבל היינו גם החברים הקרובים שלו, גם אני וגם אשתי", אומר צביקה, אביו של יהונתן בכאב גדול. "בחור בגילו יכול היה לעזוב את הבית ומבחינה כלכלית זו לא הייתה בעיה, אבל הוא בחר להמשיך לגור איתנו וזה כבר אומר הכל".

צביקה מספר ש"אחת התכונות שהכי אפיינה את יהונתן הייתה העובדה שהוא דגל בחסד וצדקה ועשה חסדים גלויים ועוד יותר חסדים בסתר. צביקה: "יהונתן היה חבר של ועסק בניהול אמנים כמו רותם כהן, עידן יניב, פאר טסי ושימי אטיאס. בערב ראש השנה האחרון הוא לקח חלק מהם לבית חולים לילדים דנה באיכילוב ודאג גם למתנות ולממתקים לכל הילדים ושאמנים יברכו אותם. קצת לפני החג נסענו לקנות חלות ובסופר פנה אלינו ילד, עוד לא בגיל בר מצווה וסיפר שהמצב קשה בבית. יהונתן לקח עגלה, נתן לילד יד ואמר לו למלא את העגלה בכל מה שהוא רוצה. הוא מילא שני ארגזים ולקח אותם ואת הילד במכונית עד לביתו".

יהונתן, היה גם תמיד מוקף בחברים והבית היה תמיד פתוח עבורם ועבור החברים של שני אחיו. צביקה מספר שאם אנשים רגילים מסתפקים ב-24 שעות ביממה, יהונתן חי כל יום באינטנסיביות. "הוא דחף 35 שעות לכל יום", אומר צביקה. "למרות שהוא היה הבן שלי, רק כשראיתי את כל המנחמים בהלוויה הבנתי איזה אוצר איבדתי".

יהונתן אהב מאוד לשחק כדורסל מגיל צעיר גילה כישרון ושיחק בנבחרת הקדטים של ישראל ובהמשך אף התאמן תקופה במכבי תל אביב. לאחר מכן שיחק בעיקר בליגות הנמוכות, בין היתר במכבי אליצור פתח תקוה. יהונתן היה גם שחקן דומיננטי בליגת בתי הכנסת בעיר, כשייצג את בית הכנסת בו התפלל. בשנים האחרונות ניהל בית ספר לכדורסל לילדות ברמת חן, ובמקביל סיים לאחרונה את לימודי המשפטים במכללה האקדמית אונו והיה אמור לגשת בקרוב למבחן לשכת עורכי הדין.

מנכ"ל אליצור פתח תקוה, תום כהן, אמר: "הכרתי את יהונתן הרבה שנים. אימנתי אותו כשהוא שיחק בשוהם וכשלקחתי את האימון של הבוגרים אצלנו היה לי חשוב להביא אותו אלינו כי הוא היה שחקן טוב. הוא שיחק במכבי בעונה 20–21. בעונת 21–22 הבאתי אותו לליגה א' שלנו באליצור. הוא עשה אז בדיוק את הסטאז' במשפטים וזה יותר התאים לו".

 

כהן מספר עוד: " יהונתן היה שחקן עם קליעה מצוינת לשלוש, ספורטאי נהדר, חזק מאוד פיזית ושומר על עצמו מבחינה גופנית. ממש חבל. הוא היה מאוד מוכר בעולם הכדורסל".

הוא מספר שיהונתן היה גם רוח חיה מבחינה חברתית: "הוא היה ילד מדהים, כל הזמן רצה לעשות טוב לאחרים. אף פעם לא אמר לא כשביקשו ממנו משהו, תמיד נרתם לעזור. במפגשים חברתיים הוא נידב את הבית שלו או להביא את הבשר והיה תמיד מהמארגנים, כולם אהבו אותו. אין מישהו שיכול להגיד עליו משהו רע".

יו"ר מרכז אליצור, אלי עציון: "הוא היה שחקן טוב, קולע המון. הוא מאוד בלט בפן החברתי, תמיד ידע לחבר את כולם. גם כשישב על הספסל, הוא המשיך לעודד את חבריו לקבוצה ותמיד ידע להגיד מילה טובה לשחקן שהיה במצב רוח רע".
יהונתן שלזינגר ז"ל הובא למנוחות אמש, יום רביעי בלילה בבית העלמין סגולה.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר