מאיה ביטון ואלירן מזרחי, צילום פרטי
מאיה ביטון ואלירן מזרחי, צילום פרטי

אבל כבד וכאב גדול: נקבע מותם של בני הזוג מפתח תקוה מאיה ביטון ז"ל ואלירן מזרחי ז"ל

מאיה ז"ל ואלירן ז"ל היו במסיבה הגדולה ברעים והוגדרו כנעדרים מאז שבת. הבוקר למרבה הצער והכאב, נמסר כי נקבע מותם. יהי זכרם ברוך

פורסם בתאריך: 10.10.23 08:58

אבל כבד: זוהו גופותיהם של של אלירן מזרחי ומאיה ביטון, בני זוג מאורסים מפתח תקוה. מאיה ז"ל ואלירן ז"ל שבילו במסיבה ברעים, הוגדרו כנעדרים. הבוקר דווח כי למרבה הצער נקבע מותם.

ראש העירייה, רמי גרינברג, כתב: "כואבים ודואבים את מותם של תושבי העיר שהיו מאורסים ונהרגו יחד בקרבות בדרום, אלירן מזרחי בן 24 תושב הדר גנים ומאיה ביטון בת 22 תושבת נווה עוז. אנו משתתפים בצערם הכבד של המשפחות ונלווה אותם בכל שיידרש. יהי זכרם ברוך".

הנהגת הורי תיכון ברנר פרסמה את ההודעה הבאה: "הורי ותלמידי תיכון ברנר מרכינים את ראשם על הירצחם של אלירן מזרחי וארוסתו מאיה ביטון. אופק היקר תלמיד כיתה יב' 3 בתיכון, אשר אמש יחד עם אביו הגיעו להתנדב לארוז מוצרים לחיילים בדרום כל כך אמיצים וגיבורים להגיע בימים קשים אלה. כולנו אתכם ועם המשפחה באבלכם, וכאן לכל שתצטרכו… יהי זכרם ברוך… הנהגת הורי התיכון, יוכית אלי יו"ר ההנהגה".

בתחילת השבוע דיווחנו כאן על פנייה נרגשת של המשפחה לממשלה לפעול כדי נסות ולאתר את הנעדרים מהמסיבה הגדולה ברעים, ופנייה נוספת לצעירים שהיו במסיבה ואולי ראו את מאיה ואת אלירן. הבוקר למרבה הצער והכאב, נמסר כי זוהו גופותיהם של מאיה ואלירן.

יהי זכרם ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר