פיצוץ ברכב ברחוב ברנדה בפתח תקוה, צילום דוברות הצלה פתח תקוה
פיצוץ ברכב ברחוב ברנדה בפתח תקוה, צילום דוברות הצלה פתח תקוה

"חיי תושבי פתח תקוה בסכנה". דרישה לכינוס מיוחד של מועצת העיר בעקבות הפיצוץ אתמול

חבר המועצה אורי אהד דורש כינוס דחוף ואומר: "הפיגוע הפלילי היה 80 מטרים מבית ספר, דקות לפני שתלמידים רבים יוצאים ממנו. ככה אי אפשר להמשיך". העירייה: ישיבה מקיפה בנושא ביטחון התקיימה לאחרונה"

פורסם בתאריך: 8.2.24 16:03

יו"ר סיעת מחויבים וחבר המועצה, אורי אהד, פנה אתמול אל ראש העירייה, רמי גרינברג, בדרישה לכנס את מועצת העיר ולקיים דיון מיוחד ברצף האירועים הפליליים המסוכנים בעיר בשבועות האחרונים. שיאם של האירועים שמהווים סכנה גדולה לתושבי העיר, היה אתמול, כאשר אדם נהרג בפיצוץ רכב ברחוב ברנדה, לא רחוק מבית הספר הס. קדמו לכך אירועים רבים שכללו ירי, פיצות מטען, השלכת רימונים והצתה. אהד אומר כי פנה כבר מספר פעמים אך ראש העירייה לא מכנס ישיבה בנושא. בעירייה טוענים אחרת. אהד צירף לפנייתו שני מכתבים קודמים בנושא מחודש ינואר האחרון.

אהד כתב בפנייתו אל ראש העירייה: "הנדון: כינוס חירום דחוף של מועצת העיר-הפשיעה הגואה בפתח תקווה-פנייה. כרגע חזרתי מזירת הפיגוע הפלילי ברחוב ברנדה במרחק של 80 מטר מפתח בית הספר הס. הפיגוע אירע בערך כעשר דקות לפני שמאות תלמידים היו עתידים לצאת מפתח בית הספר בסיום יום הלימודים. הפעם בדרך נס(!) לא נפגעו חפים מפשע אבל הפעם נגרמו פגיעות בגוף ונפש (ככל הנראה פצוע קשה אחד והרוג אחד). חלאס!!! ככה אי אפשר להמשיך. החיים של תושבי פתח תקווה בסכנה!! והעירייה מספרת סיפורי מעשיות כאילו אין פשיעה. לאחר התעלמותך המסוכנת מהתראותי מהחודש שעבר אנו דורשים כינוס חירום מיידי של מועצת העיר יחד עם פיקוד המשטרה כדי לקבל החלטות אופרטיביות מתוקצבות".

מהעירייה נמסר בתגובה: "ישיבת מועצה בנושא ביטחון התקיימה לאחרונה, והייתה זו ישיבה מקיפה וארוכה, בה חברי המועצה אף שיבחו את עבודת העירייה בנושא הביטחון. מעבר לכך, פעילות המשטרה נעשית בעיקר במישור המודיעיני, מה שלא יאפשר להרחיב מעבר לידוע. אנו סומכים ידינו על פעילות המשטרה ומסייעים במה שניתן באמצעות פעילות אגף הביטחון והפיקוח בעיריית פ"ת, המבצע סיורים ופטרולים בכל שכונות העיר ובכך תורם אף הוא למניעת מקרים חריגים ולתחושת הביטחון של הציבור. בנוסף, העירייה הקימה עשרות כיתות כוננות בשכונות וממשיכה לתגבר את מערך האבטחה ככל שנדרש, ובפרט בסביבת מוסדות החינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר