משמאל עוז אטיאס ז"ל, מימין למעלה נאור אטיאס ז"ל (צילומים פרטיים), משמאל למטה דרורה אטיאס, (צילום זאב שטרן)
משמאל עוז אטיאס ז"ל, מימין למעלה נאור אטיאס ז"ל (צילומים פרטיים), משמאל למטה דרורה אטיאס, (צילום זאב שטרן)

טרגדיה נוראית: עוז אטיאס נהרג אתמול בתאונת אופנוע, עשר שנים אחרי שאחיו נאור נרצח

ההרוג בתאונת האופנוע אתמול בפתח תקוה הוא עוז אטיאס ז"ל. הוא נהרג עשר שנים אחרי שאחיו נאור ז"ל, שהיה אז בן 16, נדקר למוות בגינה ציבורית

פורסם בתאריך: 12.3.24 17:34

טרגדיה נוראית, אובדן כפול המשפחה אחת: עוז אטיאס ז"ל, בן 24, תושב כפר אברהם, נהרג אתמול (שלישי), בתאונת דרכים בין רכב פרטי ואופנוע כאשר רכב על אופנועו בצומת הרחובות קפלן וז'בוטינסקי בפתח תקוה. עוז נהרג, 10 שנים אחרי שאחיו נאור נרצח בגינה ציבורית בעיר. התאונה בה נהרג עוז, התרחשה ברחוב קפלן, פינת ז'בוטינסקי בעיר בזמן שעשה את דרכו הביתה מרחוב המגשימים שם עבד. הלווייתו התקיימה היום, רביעי, בשעה 16:30 בבית העלמין סגולה. המשפחה יושבת שבעה בבית המשפחה ברחוב הרצוג 25.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו אתמול טיפול ופינו לבית החולים בילינסון מזירת התאונה שלושה פצועים, בהם את עוז אטיאס במצב אנוש, עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה. מותו נקבע למרבה הצער בבית החולים. כמו כן פונו אישה כבת 50 במצב בינוני ופצוע אחד קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת הדרכים. חובש רפואת חירום במד"א, משה אינדיג, וחובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א, נתנאל אנגל, סיפרו: "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים הסמוך תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש. אישה כבת 50 שנפגעה באורח בינוני הייתה לכודה במושב הנוסע ברכב והנהג התהלך בסמוך. לאחר פעולות החילוץ היא פונתה יחד עם הנהג לבית החולים כשמצבם יציב".

עוז אטיאס ז"ל

עוז אטיאס ז"ל

עוז אטיאס ז"ל, הוא בנה של הרבנית דרורה ושל איציק אטיאס, אשר שכלו בינואר 2014, לפני כעשר שנים, את בנם נאור אטיאס ז"ל כשהיה בן 16 בלבד. נאור ז"ל, נרצח בדקירת סכין בגינה ציבורית בפתח תקווה, לאחר שניסה לפייס בין שתי חבורות שרבו בגינה והוא לא היה חלק מהן כלל. על הדוקר, שהיה קטין בשעת מעשה, נגזרו 14 שנות מאסר, בנוסף נגזרו עבודות שירות על שני צעירים נוספים שהורשעו בניסיון חבלה בכוונה מחמירה.

שלוש וחצי שנים אחרי שנדקר נאור ז"ל למוות, ואחרי שעברה תהליך אישי וילדה את בת הזקונים, החלה האם, הרבנית דרורה אטיאס, להרצות ולקיים שיחות קבוצתיות עם בני נוער, פעילות העצמה נשית ומפגשים אחד על אחד. "אני רואה את החינוך של הדור הבא מול עיני, דור טוב יותר, שלם יותר ומכבד יותר", היא אמרה בראיון בשנת 2017 למלאבס. עוד סיפרה בראיון, על ההודעה שקיבלה מבנה הגדול אדיר על דקירתו של נאור, ועל הצעידה לבית החולים ברגל מאחר וזה היה ביום שישי בלילה. "כששמעתי שהוא פצוע, חשבתי באמונה שלמה שמישהו טעה, טעות בזיהוי. הלכתי ברגל לכיוון בילינסון ואז עצר בעל מונית, גוי של שבת, והוא לקח אותי", סיפרה אז דרורה. "כשהגעתי הרופא בא ואמר שהם ניסו הכל. הבנתי שהוא לא פצוע, רציתי לראות אותו ולהיפרד. חזרתי הביתה ולפני שנכנסתי ישבתי עם עצמי בגינה, הרמתי את הידיים לשמיים ואמרתי לבורא עולם שאני מקבלת את הדין. יש מסלול בחיים שצריך לעבור בעולם הזה וברגע שקיבלתי את הדין והסכמתי איתו הרגשתי שיש לי כוחות, שיש לי כוחות נפש. מהרגע הראשון לא התנגדתי, הרפיתי ועברתי את זה כמו גדולה".

# # #

מהמשטרה נמסר אתמול בנוגע לתאונה בה נהרג עוז ז"ל: שוטרי מחוז מרכז פתחו כעת בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בפ"ת במעורבות רכב ואופנוע ובהמשך יעכבו את נהגת הרכב הפרטי. כתוצאה מהתאונה נפגע רוכב האופנוע בשנות ה 20 לחייו באורח קשה ופונה למרכז הרפואי בלינסון בעיר שם נקבע מותו. בנוסף, נהגת הרכב הפרטי – תושבת העיר בשנות ה-30 לחייה החשודה במעורבות בתאונה פונתה אף היא לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי בלינסון במצב קל ונוסעת נוספת ברכב פונתה במצב קשה. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה ובתום הטיפול הרפואי תעוכב נהגת הרכב לחקירה בחשד למעורבות בתאונה.

.
.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר