אתר בנייה אילוסטרציה Depositphotos_20949867_XL-lagereek
אתר בנייה אילוסטרציה Depositphotos_20949867_XL-lagereek

השכונה החדשה הענקית של פתח תקווה: נחשף מועד האכלוס הראשון של אלפי דירות

בקרוב יחלו העבודות הראשונות להקמת שכונת נוף הירקון שתכלול 12,000 דירות. האכלוס הראשון כולל דירות במחיר מטרה ודירות להשכרה ארוכת טווח. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 7.5.24 08:33

הנה זה קורה: העירייה הודיעה כי בקרוב יחלו העבודות להקמת שכונת נוף ירקון החדשה על שטחו של בסיס סירקין. עוד הודיעה העירייה כי לאחרונה הסתיים שלב התכנון הקפדני של השכונה שעתידה לכלול 12,000 יחידות דיור. בתכנון נלקחו בחשבון כלל המרכבים הנדרשים לטובת הקמת שכונה בסטנדרט גבוה תוך העצמת העיר פתח תקווה בכללותה.

הדמיית תוכנית סירקין, באדיבות רמ"י

הדמיית תוכנית סירקין, באדיבות רמ"י

כך, בקרוב יחלו העבודות לביצוע התשתיות בשכונה החדשה אשר עתידה להכיל מגוון אפשרויות מסחר, פנאי ובילוי, לצד פארקים ושטחים ירוקים רחבי ידיים. במסגרת קידום הקמת השכונה יחלו בקרוב העבודות להקמת תשתיות תחבורה חדשות, לרבות מסופי תחב"צ וכבישי גישה חדשים לצירים הראשיים, לצד חיבור לתחנת הרכבת העתידית "פתח תקווה דרום" ותחנות מטרו שיוקמו באזור. בנוסף, בקרוב יחלו העבודות להקמת תשתיות ביוב וניקוז, שדרוג תוואי הנחלים העוברים באזור, הקמת מערכת פנאומטית לפינוי אשפה בצורה חדשנית וידידותית לסביבה, תשתיות חשמל, מים ועוד.

עוד נמסר מהעירייה כי האכלוס הראשון צפוי להתחיל בשנת 2027. באכלוס הראשון ב-2027 יהיו 2,499 דירות. מתוכן 1,758 דירות במחיר מטרה, ו-741 דירות להשכרה ארוכת טווח.

 

שכונת נוף ירקון פתח תקווה (בסיס סירקין לשעבר) עתידה לכלול כ-12 אלף יחידות דיור שיאוכלסו בטווח העשור הקרוב. מספר פרויקטים כבר שווקו ליזמים, כאשר במהלך 2024 יחלו כאמור עבודות הפיתוח והתשתיות לשכונה המוקמת יש מאין. על פי המודל, תכלולנה השכונות החדשות מתחמי ספורט ונופש, כמו גם פארקים רחבי היקף ושטחים נרחבים שיוסבו לטובת פעילויות פנאי. כל המרחב הציבורי מתוכנן תוך חשיבה ברת קיימא המתייחסת גם להיבטי תנועה ומסחר, קו מטרו שמתוכנן לעבור בשכונה ומשתנים נוספים שתכליתם לייצר תמהיל של איכות חיים עם סטנדרט מתקדם של בנייה. בסוף 2023 יצאה לדרך פעימה ראשונה של כ-1200 יח"ד במסגרת תכנית "דירה בהנחה" כאשר בהמשך יהיו פעימות נוספות של אלפי דירות. הרישום בהגרלה האחרונה של "דירה בהנחה" הראה כי מספר הנרשמים לפרוייקטים בסירקין הוא הגבוה ביותר מבין כל הערים שהשתתפו בהגרלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר