פקד ייטב לב הלוי ז"ל, צילום משטרת ישראל
פקד ייטב לב הלוי ז"ל, צילום משטרת ישראל

כאב גדול: נקבע בבילינסון מותו של פקד ייטב לב הלוי ז"ל, לוחם הימ"מ שנפצע בטול כרם

פקד הלוי, גיבור ישראל, נפצע אנושות בקרב עם מחבלים מתועבים בטול כרם. במשך מספר ימים נלחמו הרופאים על חייו, היום נאלצו למרבה הצער לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 8.5.24 17:23

הלב נשבר: בבית החולים בילינסון נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של לוחם הימ"מ הגיבור, פקד ייטב לב הלוי ז"ל, שנפצע אנושות בקרב עם מחבלים מתועבים בטול כרם. מבילינסון נמסר: "לאחר ארבעה ימים בהם הצוותים הרפואיים בבילינסון נלחמו על חייו של לוחם הימ"מ שהגיע לבית החולים עם פציעת ראש אנושה, הבוקר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של לוחם הימ"מ פקד ייטב לב הלוי ז"ל. יהיה זכרו ברוך". ייטב ז"ל הוא בנו של ניצב בדימוס יורם הלוי, שהיה בעבר מפקד הימ"מ ומפקד במחוזות דרום וירושלים במשטרה. הלוי מכהן כיום כיו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ומשמר הגבול מודיעים בצער ויגון רב על נפילתו בקרב של פקד ייטב לב הלוי ז"ל, מפקד ולוחם בימ"מ, אשר נפצע באורח אנוש בפעילות מבצעית בטול כרם. ייטב לב ז"ל פונה באורח אנוש לבית החולים בילינסון, שם נלחמו על חייו בימים האחרונים. יהי זכרו ברוך. משטרת ישראל תעמוד לצד המשפחה השכולה ותלווה אותה לעד".

השר איתמר בן גביר מסר: "קיבלתי בצער רב את הבשורה הקשה על פטירתו של לוחם הימ"מ הגיבור פקד ייטב לב הלוי הי"ד, שמת מפצעיו לאחר שנפצע אנוש בפעילות מבצעית בטול כרם בשבוע שעבר. ייטב לב הי"ד גדל והתחנך בבית של לוחמים, אביו, ידידי גיבור ישראל יורם הלוי. מדינת ישראל חייבת לו רבות. ממ"ז דרום וירושלים לשעבר, מפקד מג"ב לשעבר, ואף פיקד על החייל שבו נהרג בנו. עם ישראל איבד את אחד מטובי בניו. שולח תנחומים וחיבוק גדול להורים ולחברים. יהי זכרו ברוך".

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר