התושבים שהגיעו לביתו של ראש העיר. צילום באדיבות התושבים
התושבים שהגיעו לביתו של ראש העיר. צילום באדיבות התושבים

תושבים הפתיעו את ראש העיר בביתו לאחר שחוו ריחות חריפים במיוחד

אמש, בסביבות השעה 23:30, הגיעו כ-12 תושבי אם המושבות לביתו של ראש העיר, איציק ברוורמן, במטרה לשוחח עימו, בנושא הריחות. אחרי שהוא סירב לצאת אליהם, הם השאירו לו פתק על שמשת הרכב

פורסם בתאריך: 20.11.17 08:51

תושבים משכונת אם המושבות החליטו להגיע אמש לקראת חצות לביתו של ראש העיר במטרה לשוחח עימו מבלי להודיע מראש, לאחר שחוו לילה נוסף עם ריחות חריגים במיוחד. הפעילים דפקו על דלת ביתו, ולטענתם, ברוורמן פתח מעט את הדלת ומיד סגר. בטרם עזבו את המקום, הם השאירו לו פתק על חלון רכבו בו הביעו את מחאתם. בפתק נכתב: "הגענו עד לביתך, תושבים מאוכזבים, ואתה טרקת לנו את הדלת ואפילו לא טרחת לצאת אלינו. תושבי אם המושבות לא נושמים כבר חודשיים ומחפשים פיתרון!!! (סימני הקריאה במקור) אנחנו מאוד מאוכזבים ממך ראש העיר".

פתק שהושאר על ידי תושבי אם המושבות על רכבו של ראש העיר

פתק שהושאר על ידי תושבי אם המושבות על רכבו של ראש העיר

במהלך שעות הלילה התלוננו התושבים כי על ריחות לא שגרתיים. "הריחות שהרחנו אתמול היו חריגים במיוחד", אומר תושב רחוב מבצע חורב, שי שטרק. "זה היה מטורף. הגעתי בעצמי לאזור התעשייה בסביבות עשר בלילה כדי לנסות לאתר את הריחות, והסתובב שם גם סייר של האגף לאיכות הסביבה בעירייה. יצאתי משום שהריחות שהיו באזור הבית שלי פשוט לא הגיוניים. פתחתי קריאה במוקד העירוני ויצאתי לנסות לחפש את הריח יחד עם הסייר של אגף איכות הסביבה. הוא בעצמו אמר לי שזה ריח חריג. הגעתי ליד אחד המפעלים שאנו חושדים שהוא הגורם לריחות וראיתי שהוא עובד. בשלב מסויים הרגשתי שאני עומד להתעלף ופשוט עזבתי את המקום. גם ניידת משטרה הגיעה לנקודה. חשוב לי לציין שאני האזרח הקטן, לא מעניין אותי מה מקור הריח אלא שמישהו יטפל כבר מחדל הזה. לדעתנו הריחות לא מגיעים מהשטחים הסמוכים לעיר אלא מאזור התעשייה".

לאחר מכן החליטו קבוצה של כ-12 תושבים בערך להגיע לביתו של ראש העיר בשכונת נווה עוז. "ביקשנו ממנו שיצא החוצה לשוחח איתנו", אומר שטרק. "צלצלנו בפעמון, הוא יצא החוצה, הסתכל עלינו, ואמרנו שאנו מאם המושבות ושבאנו בגלל מצב הריחות. הוא לא דיבר איתנו, אמר שלום, ונכנס פנימה. רק רצינו שידבר איתנו. זה לא מהלך פוליטי, לא אופוזיציה ולא קואליציה, אנו פשוט רוצים לנשום אוויר. פתחנו אתמול עשרות קריאות לגבי זיהום אוויר והריחות, לדעתי היו לפחות 50 קריאות, בעבר גם קיימנו מפגשים וסיורים והריח ממשיך. ברחובות שרגא רפאלי, מבצע חורב ומבצע יפתח למשל, היה ריח נוראי. אנשים עזבו את הפארק מתחת לבית שלי בגלל הריחות".

תגובת העירייה: "אתמול בחצות הליל צלצל האינטרקום בביתו של ראש ללא הפסק והעיר משנתם את כל בני המשפחה בבהלה. ראש העיר פתח את הדלת כי חשש שמה ארע איזה אסון וכשראה שמדובר בקבוצה קטנה של פעילים, חזר לביתו. למרות השעה המאוחרת, הפעילים עמדו דקות ארוכות מחוץ לחלון וצעקו, תוך התעלמות מהעובדה שהם מפריעים למנוחתם של השכנים. יודגש כי ראש העיר נפגש עם קבוצות תושבים מהשכונה כדי לשמוע את טענותיהם ולנסות יחד איתם למצוא דרכים לפתרון הבעיה, אולם הדבר היה תמיד בתיאום ובשיח מקובל וראוי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חוצפנים.....מי מגיע בשעה 12.00 בלילה .....עד איפוה אנשים יגיעו עם חוצפתם......

    מי מגיע בשעה 12.00 בחצות ומעיר את בני הבית….
    עד איפוה תגיע חוצפתם של האנשים….. אין שום ריח
    זה הכל להרע לראש העיר….להכפיש ולקלקל את שמו הטוב……!!!

  2. איציק

    למה ההפגנות לא נערכות בפתח המפעלים המזהמים.
    עריכת ההפגנות רק כנגד העירייה מצביעה על כוונתם הפוליטית
    של המארגנים. להצטרף להנהגת העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר