הצעות השבוע ראש העין ופתח תקוה
הצעות השבוע ראש העין ופתח תקוה

סוגרים שבוע: העסקאות החמות בשוק הנדל"ן

בכמה נמכרה דירת גג במרכז פתח תקוה, בתוך כמה זמן הושכרה דירה ברחוב יורם חתוכה בראש העין: סיכום השבוע בשוק הנדלן

פורסם בתאריך: 18.5.18 06:48

הצעת השבוע פתח תקוה. דירת 4 חדרים ברחוב אחד העם שבאזור המרכז השקט בפתח תקוה

הצעת השבוע בפתח תקוה. דירת 4 חדרים ברחוב אחד העם שבאזור המרכז השקט

הצעת השבוע בפתח תקוה:

דירת 4 חדרים ברחוב אחד העם שבאזור המרכז השקט בפתח תקוה, קומה 3 מתוך 3, עם מעלית, מזגן וחניה, משופצת מהיסוד, בשטח של גודל 90 מ"ר, אזור שקט, פינוי בקיץ. מחיר מבוקש: 1.570 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לישראל מדירות גואטה בטל': 054-4687648

הצעת השבוע ראש העין. בית דו משפחתי 5 חדרים וחצי בשכונת גבעת הסלעים

הצעת השבוע בראש העין. בית דו משפחתי 5 חדרים וחצי בשכונת גבעת הסלעים

הצעת השבוע בראש העין:

בית דו משפחתי 5 חדרים וחצי בשכונת גבעת הסלעים, שני מפלסים, עם מזגנים וחניה, כולל יחידת הורים, בשטח של 165 מ"ר, על מגרש בשטח 450 מ"ר, עם פרקטים בחדרים, כניסה מיידית. מחיר מבוקש: 2.700 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לשלומי ארזי מלידר נדל"ן בטל': 054-9407655

נמכרו

דירת גג 5 חדרים ברחוב השלושה שבמרכז השקט בפתח תקוה, קומה 6 מתוך 6, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, משודרגת, הדירה בשטח של 125 מ"ר, הגג בשטח של 100 מ"ר, כניסה בחודשי הקיץ. נמכרה ב־2.100 מיליון שקלים באמצעות דירות גואטה.
המחיר ההתחלתי היה 2.220 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מצב המחירים בשוק לדירות גג. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת 2 חדרים וחצי ברחוב רוטשילד שבמרכז העיר, קומה 3 מתוך 3, לא מעלית, ללא חניה, עם מזגן, דירה סטנדרטית, בשטח של 60 מ"ר, כניסה בחודשי הקיץ. נמכרה ב־1.060 מיליון שקלים באמצעות דירות גואטה.
המחיר ההתחלתי היה 1.120 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש וחצי. המחיר משקף את מחירי השוק ואת גודל הדירה. הקונים הם זוג צעיר מהעיר שרכש למגורים.

הושכרו

דירת 3 חדרים ברחוב יורם חתוכה שבשכונת שבזי, קומה 1 מתוך 2, ללא מעלית, עם חניה ומזגנים, דירה משופצת כחדשה, בשטח של 75 מ"ר, עם מרפסת שמש, כניסה מיידית. הושכרה ב־3,700 שקלים לחודש באמצעות לידר נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 3,700 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך יומיים. המחיר משקף את מצב המחירים לשוק ולדירה. השוכרים הם תושבים שעברו מהשומרון לראש העין.

דירת 4 חדרים ברחוב ח"ן שבשכונת רמת ורבר, קומה 3 מתוך 5, עם מזגן, מעלית, ללא חניה, כולל מרפסת שמש, הדירה בשטח של 100 מ"ר, דירה משודרגת, כניסה מיידית, הושכרה ב־4,500 שקלים באמצעות גיא גואטה מדירות גואטה.
המחיר ההתחלתי היה 4,600 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מחירי השוק לשכונה. השוכרים הם משפרי דיור משכונת רמת ורבר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מנחם

    הזדמנות רכישת דירה חדשה בראש העין במחיר יותר זול ממחיר למשתכן בפרוייקט גרין סיטי של נצבא בשכונה חדשה בצפון מערב של העיר באיזור הכי טוב בראש העין לא רחוק מהשוק העירוני.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר