הדמיית הפרויקט בשלום אש ובקרול באדיבות לאה רובננקו אדריכלים
הדמיית הפרויקט בשלום אש ובקרול באדיבות לאה רובננקו אדריכלים

הוועדה המקומית אישרה פרויקט פינוי בינוי גדול בשלום אש ובקרול

11 בניינים ייהרסו, כ-750 דירות חדשות ייבנו על שטח של כ-30 דונם. בעירייה מבטיחים: נושאי התחבורה והחניה נלקחו בחשבון

פורסם בתאריך: 18.6.18 18:06

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, אישרה ביום חמישי האחרון את פרויקט הפינוי בינוי בשכונות שלום אש וקרול. במסגרת הפרויקט המתוכנן צפויים להיבנות חמישה בניינים בני כ־25 קומות ושכוללים בסך הכל כ-750 יחידות דיור. הפרויקט ישתרע על פני שטח מוערך של 30 דונם, שכוללים בין היתר את הריסת הקונסרבטוריון העירוני לשעבר. סך הכל ייהרסו כ־11 בניינים, כאשר כולם הם בניינים ישנים מאוד שנבנו בשנות ה-50 וה-60, ובשל כך גם אינם עומדים בתקנים בנוגע לרעידות אדמה.
התוכנית הוכנה על ידי משרדי האדריכלים בר לוי דיין ורינה דגני, וכעת, לאחר אישורה, היא הועברה לאישורה הסופי של הוועדה המחוזית. יש לציין כי בעירייה יצטרכו עוד לתת את הדעת על נושא החניות ודרכי גישה לאור התוספת הצפויה של מאות כלי רכב באזור שממילא עמוס בבקרים ובערבים. חוה ארליך, מהנדסת העיר מציינת כי נלקחו בחשבון נושאי תחבורה וחניה. "מדובר באחת מתוכניות פינוי בינוי שהמיקום והפתרון האדריכלי שלה טובים מאוד", היא אומרת, "העירייה קיבלה שטחים ציבוריים והתכנון לוקח בחשבון שיקולים של תנועה וחניה. אנו מאמינים שהפרויקט יהווה דוגמא להתחדשות עירונית שפויה שתהיה טובה לעיר ולתושבים הנוכחיים והעתידיים".
"במסגרת תכנית הענק הזו אני מתכוון לפתח שטחים ציבוריים לרווחת תושבי המתחם והשכונות הסמוכות, כאשר ליד מתחם זה תוקם תחנת הרכבת הקלה", אומר ראש העירייה, איציק ברוורמן, "אין ספק שמדובר באחד מהפרויקטים המשמעותיים ביותר שייעשו בעיר, פרויקט שיציב את פתח תקוה במקום הראשון מבין כל הערים בישראל בתחום ההתחדשות העירונית . פרויקט זה הוא מימוש של המדיניות שלי לקדם התחדשות עירונית עם תשתיות לרווחת הציבור".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשים רעים שמבלבלים בעלי דירות. מכאן ועד אישור תכנית מפריד ים של זמן וחוסר ודאות. ועדה מקומית זה פוליטיקה של לפני בחירות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר