דירת 4 חדרים ברחוב דרך הציונות בשכונת גבעת הסלעים
דירת 4 חדרים ברחוב דרך הציונות בשכונת גבעת הסלעים

שוק הנדל"ן: העסקאות המרכזיות של השבוע והצעה אחת מעניינת

בכמה נמכרה דירת שישה חדרים בשכונת אם המושבות בפתח תקוה, בכמה נמכר דו משפחתי בן שישה חדרים בשכונת גבעת הסלעים בראש העין. סיכום השבוע בשוק הנדל"ן באזור

פורסם בתאריך: 17.8.18 10:32

הצעת השבוע:

דירת 4 חדרים ברחוב דרך הציונות בשכונת גבעת הסלעים, קומת קרקע בבניין בן 2 קומות, עם מזגן וחניה, הדירה בשטח של 95 מ"ר, עם גינה בשטח של 117 מ"ר, משופצת ומשודרגת, פינוי גמיש. מחיר מבוקש: 1.800 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לטופ נדלן בטל': 03-9011878.

נמכרו

דירת 6 חדרים ברחוב יעל רום שבשכונת אם המושבות החדשה, קומה 1 מתוך 23, עם מזגן, מעלית, חניה, מרפסת שמש, יחידת הורים, ממ"ד, מחסן, בשטח של 134 מ"ר, משודרגת, כניסה תוך חודשיים. נמכרה ב-2.320 מיליון שקלים באמצעות קווין נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.490 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מחירי השוק לדירות בשכונה. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת 5 חדרים ברחוב זליג בס בשכונת כפר גנים ב', קומה 6 מתוך 7, עם מזגן, מעלית, חניה, בניין עם בריכת שחייה, הדירה בשטח של 120 מ"ר, זקוקה לשיפוץ, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.967 מיליון שקלים באמצעות חניתה ילין מתיווך AST.
המחיר ההתחלתי היה 2.100 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש וחצי. המחיר משקף את מצב הדירה שזקוקה לשיפוץ ואת מיקומה בשכונה. הקונים הם תושבים מהעיר שזו דירתם הראשונה.

דו משפחתי 6 חדרים ברחוב גזית שבשכונת גבעת הסלעים בראש העין, שני מפלסים, בשטח של 168 מ"ר, על מגרש בשטח של 400 מ"ר, עם מזגנים, חניה בטאבו, משופץ כחדש, כולל מחסן בגינה, כניסה בתחילת ספטמבר. נמכר ב-2.600 מיליון שקלים. באמצעות לידר נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.670 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבוע ימים. המחיר משקף את מצב המחירים בשוק לדירות מסוג זה. הקונים הם משפחה שעברה מראשון לציון לראש העין.

הושכרה

דירת 5 חדרים ברחוב מסקין בשכונת כפר גנים ג', קומה 6 מתוך 9, עם מזגן, שתי חניות, מחסן, מרפסת שמש, יחידת הורים, 125 מ"ר, דירה בת 3 שנים, כניסה מיידית. הושכרה ב-5,800 שקלים. באמצעות דורון קורן מדורונדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 6,200 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר מעט נמוך ממחיר השוק בשל רצון הבעלים להשכיר את הדירה במהרה. השוכרים הם משפרי דיור מכפר גנים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר