הצעת השבוע
הצעת השבוע

כמה עולה דירת גן בת שישה חדרים בכפר גנים ג'?

ובתוך כמה זמן נמכרה דירת שלושה חדרים בשכונת קרול? אספנו את העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן השבוע והוספנו עסקה מעניינת

פורסם בתאריך: 15.11.18 19:44

הצעת השבוע

דירת גן 6 חדרים ברחוב עמנואל זמיר שבשכונת כפר גנים ג', קומת קרקע בבניין בן 7 קומות, מפלס אחד, עם שתי חניות, יחידת הורים, יחידת מתבגר, הגינה בשטח של 300 מ"ר, הדירה בשטח של 150 מ"ר, תקרה גבוהה, פינוי בחודש מרץ 2019. מחיר מבוקש: 3.790 מיליון שקלים. לפרטים לפנות לחגית מג'רבי שיווק נכסים בטל: 052-4478633.

נמכרו

דירת 4 חדרים ברחוב כץ שבשכונת כפר גנים ב', קומה 4 מתוך 7, עם מזגן, מעלית, חניה, מרפסת שמש, בשטח של 100 מ"ר, דירה שמורה, כניסה בחודש אפריל. נמכרה ב-1.750 מיליון שקלים באמצעות ג'רבי שיווק נכסים.
המחיר ההתחלתי היה 1.800 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש. המחיר משקף את מחירי השוק בשכונה ואת המצב הדירה. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

 

בית פרטי 7 חדרים ברחוב מולדובסקי שבשכונת נווה עוז החדשה, שלושה מפלסים, עם יחידת דיור, מזגנים, שתי חניות, מחסן, הדירה בשטח של 250 מ"ר, על מגרש בשטח של 230 מ"ר, שמורה, כניסה בחודש ינואר. נמכרה ב-4.200 מיליון שקלים באמצעות ג'רבי שיווק נכסים.
המחיר ההתחלתי היה 4.300 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך שישה חודשים. המחיר משקף את מחירי הדירות מסוג זה בשכונה. הקונים הם משפרי דיור מכפר גנים ג'.

 

דירת 3 חדרים ברחוב גרינשטיין שבשכונת קרול, קומה 3 מתוך 6, עם מזגן, מעלית חניה, מרפסת שמש, יחידת הורים, הדירה בשטח של 75 מ"ר, משופצת, סמוכה לנווה גן, כניסה בעוד חצי שנה. נמכרה ב-1.570 מיליון שקלים באמצעות רחלי פרג מדירות גואטה.
המחיר ההתחלתי היה 1.620. הדירה עמדה בשוק במשך חצי שנה. המחיר משקף את מחיר השוק לאזור זה, שמבוקש בשל קרבתו לנווה גן. הקונים הם תושבי העיר.

 

דו משפחתי 5 חדרים ברחוב ברקן שבשכונת נווה אפק הצבאית בראש עין, שני מפלסים, עם מזגן, חניה, יחידת הורים, בשטח של 160 מ"ר, על מגרש בשטח של 450 מ"ר, מסודר ושמור, פינוי תוך חודשיים. נמכר ב-2.850 מיליון באמצעות טופ נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה שלוש מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך שנה. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מחירי השוק לדירות מסוג בעיר. הקונים הם משפרי דיור מראש העין.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר