הצעת השבוע
הצעת השבוע

איזו דירה נמכרה בתוך שבועיים? העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן

וכמה תעלה דירת ארבעה חדרים בשכונת אם המושבות הוותיקה? סוגרים שבוע בשוק הנדל"ן בפתח תקוה עם המחירים וכל שאר הפרטים על מה שקרה. וכרגיל יש גם גם הצעה אחת מעניינת

פורסם בתאריך: 20.12.18 20:00

הצעת השבוע

דירת 4 חדרים ברחוב מזכרת בתיה שבשכונת אם המושבות הוותיקה, קומה 1 מתוך 7, במיקום מבוקש, בשטח של 104 מ"ר, עם מרפסת שמש בשטח של 15 מ"ר, כוללת מזגנים, מעלית וחניה, פינוי מיידי. מחיר מבוקש: 1.850 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות אילנית גולבר מתיווך המושבה בטל': 054-5559409.

 

נמכרו

דירת 3 חדרים ברחוב ה-93 שבאזור בית חולים השרון, קומה 2 מתוך 6, עורפית, בניין שעבר תמ"א 38, עם מזגן, ממ"ד, מעלית, חניה מקורה, משופצת מהיסוד, בשטח של 70 מ"ר. נמכרה ב-1.490 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.550 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים, המחיר משקף את גודל הדירה בהתחשב בכך שבאזור זה יש ביקוש לדירות גדולות. הקונה היא תושבת מחוץ לעיר שזו דירתה הראשונה.

 

דירת 5 חדרים ברחוב יוסף נקר שבשכונת כפר גנים ג', קומה 2 מתוך 6, עם מעלית, שתי חניות, יחידת הורים, מחסן, ממ"ד, בשטח של 125 מ"ר, סטנדרטית וזקוקה להשקעה, כניסה בתוך חודשיים. נמכרה ב-2.430 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.490 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבוע ימים. המחיר משקף את מחירי השוק ואת מצב הדירה שזקוקה להשקעה. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקוה.

 

דירת 4 חדרים ברחוב מירקין בכפר גנים ג', קומה 4 מתוך 8, בשטח של 112 מ"ר, עם מרפסת שמש בשטח של 14 מ"ר, בניין בן 3 שנים, עם מחסן צמוד לדירה, שתי חניות תת קרקעיות, משודרגת ומרווחת. נמכרה ב-2.285 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.350 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר נמצא ברף הגבוה של דירות 4 חדרים בשכונה בזכות גודלה של הדירה ובשל כך שמדובר בבניין חדש. היא נרכשה על ידי זוג צעיר מחוץ לעיר שזו דירתם הראשונה.

 

דירת 4 חדרים ברחוב אהרון כצנלסון שבשכונת נווה גן, קומה 4 מתוך 9, עם מעלית, מזגן, חניה, מחסן, ממ"ד, מרפסת שמש, הדירה בשטח של 100 מ"ר, סטנדרטית, פינוי בעוד חצי שנה. נמכרה ב-2.030 מיליון שקלים באמצעות אילנית גולבר מתיווך המושבה.
המחיר ההתחלתי היה 2.050 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת האזור המבוקש. הקונים הם זוג צעיר שעבר מרמת גן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר