הצעת השבוע
הצעת השבוע

בכמה נמכר בית פרטי בן 10 חדרים בכפר גנים?

ובתוך כמה זמן הושכרה דירת גג בכפר גנים ג'? סוגרים שבוע עם העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן ועם הצעה אחת מעניינת

פורסם בתאריך: 28.12.18 09:38

הצעת השבוע:

בית פרטי 6 חדרים ברחוב הוורד שבשכונת נווה עוז, שני מפלסים, בשטח של 220 מ"ר, על מגרש בשטח של 330 מ"ר, מעוצב אדריכלית, עם שתי חניות, מזגנים, פינוי מיידי. מחיר מבוקש: 4.399 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות ליניב שיטרית מגודל נכסים ויזמות בטל': 052-4444465.

נמכרו

בית פרטי 10 חדרים ברחוב מרידור שבשכונת כפר גנים ג', שלושה מפלסים, עם יחידת הורים, מזגנים וחניה, מגרש בשטח של 680 מ"ר, הבית בשטח של 340 מ"ר, בית ברמה גבוה, כניסה מיידית. נמכר ב-5.400 מיליון שקלים באמצעות יניב שיטרית מגולד נכסים ויזמות.
המחיר ההתחלתי היה 5.700 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מצב הנכס ואת הסביבה שבה הוא נמצא. הקונים הם משפרי דיור מהשכונה.

 

דירת 3 חדרים ברחוב שפירא שבמרכז השקט, קומה 1 מתוך 3, עם מעלית, חניה משותפת, מזגן, משופצת חלקית, 80 מ"ר, כניסה תוך שלושה חודשים. נמכרה ב-1.325 מיליון שקלים באמצעות דור חיים מגולד נכסים ויזמות.
המחיר ההתחלתי היה 1.420 מיליון. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת האזור בו הדירה נמצאת. הרוכש הוא תושב שעבר לגור בפתח תקוה.

 

קוטג' 5 חדרים וחצי ברחוב העפרוני שבשכונת גבעת הסלעים בראש העין, שני מפלסים, בשטח של 150 מ"ר, על מגרש בשטח של 300 מ"ר, משופץ, עם מזגנים בכל החדרים, יחידת הורים, גינה מושקעת, ללא חניה, פינוי בחודש אפריל. נמכר ב-2.500 מיליון שקלים באמצעות אפיקי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.595 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך ארבעה חודשים. הקונים הם משפרי דיור מראש העין. המחיר משקף את מצב הדירה את השוק.

 

הושכרה

דירת גג 6 חדרים ברחוב מסקין שבשכונת כפר גנים ג', קומה 7 מתוך 8, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, ברמה גבוהה, 168 מ"ר, עם מרפסת בשטח 80 מ"ר, מרווח, כניסה מידיית. הושכר ב-10,000 שקלים באמצעות מוטי חיים מגולד נכסים ויזמות.
המחיר ההתחלתי היה 10,000 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבוע ימים. המחיר משקף את האזור ואת מצב הדירה. השוכרים הם תושבים העיר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין שאתם מציינים שוק הנדל״ן במצב טוב ודירה נמכרת או מושכרת במהירות.
    אני מכיר כ10 דירות שעומדות כחצי שנה בכפר גנים ג ואף אחד לא מתעניין ביניהם פנטהאוז יד 2
    ועוד פנטהאוז מקבלן. שלא נדבר על ים של דירות שעומדות.
    אז לפני שאתה עושה כתבה תדייק בפרטים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר