הצעת השבוע
הצעת השבוע

איזו דירה נמכרה ב-3.6 מיליון שקלים?

ומה הזמן הממוצע למכירת דירה בכפר גנים? סיכום השבוע בשוק הנדל"ן בפתח תקוה ובראש העין עם העסקאות הבולטות ועם הצעה אחת מעניינת במיוחד

פורסם בתאריך: 4.1.19 08:56

נמכרו

דירת גן 5 חדרים ברחוב עמנואל זמיר שבשכונת כפר גנים ג', בבניין בן 7 קומות, עם 2 חניות, מחסן, מזגנים, הדירה בשטח של 120 מ"ר, עם גינה בשטח של 300 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בקיץ הקרוב. נמכרה ב-3.630 מיליון שקלים באמצעות חגית ג'רבי שיווק נכסים.
המחיר ההתחלתי היה 3.750 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מחירי השוק לדירות מסוג זה. הקונים הם משפרי דיור מהשכונה.

דירת 5 חדרים ברחוב דוד אבידן שבשכונת כפר גנים ג', קומה 3 מתוך 6, בניין בוטיק, בגודל 128 מ"ר, עם מרפסות מדורגות: מרפסת שמש סוכה בגודל 20 מ"ר, מרפסת חדר הורים בגודל 6 מ"ר, כוללת מחסן, חניה, מעלית ומזגנים, כניסה בתוך שלושה חודשים, נמכרה ב-2.550 מיליון שקלים. באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.600 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך חודשיים. המחיר משקף את מצב דירה שנמצאת בפרויקט מיוחד ועם נוף פתוח. הקונים הם משפרי דיור מהעיר.

דירת 6 חדרים ברחוב ישראל עידוד שבשכונת כפר גנים ג', קומה 4 מתוך 7, עם יחידת הורים ויחידת מתבגר, מחסן צמוד, שתי חניות, מזגנים, מרפסת שמש, בשטח של 135 מ"ר, כניסה בקיץ. נמכרה ב-2.680 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.750 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את העובדה שהדירה אינה גדולה יחסית לשישה חדרים, אך עם זאת שקטה ונעימה. הקונים הם משפרי דיור משכונת אם המושבות.

בית דו משפחתי 5.5 חדרים ברחוב בזלת שבשכונת גבעת הסלעים בראש העין, פינתי, שני מפלסים, עם מטבח חדש, מזגן בכל חדר, בשטח של 180 מ"ר, על מגרש בשטח של 430 מ"ר, גינה גדולה ומושקעת, ללא חניה, כניסה בחודש מאי. נמכר ב-3 מיליון שקלים באמצעות אפיקי נדל"ן.
המחיר המבוקש היה 3.150 מיליון שקלים. הבית עמד בשוק במשך חצי שנה, המחיר מעט גבוה ממחיר השוק וזאת בשל מאפייני הבית. הקונים הם משפחה משפרת דיור מראש העין.

הצעת השבוע

דירת 4 חדרים ברחוב יטקובסקי שבשכונת כפר גנים ב', קומה 7 מתוך 9, בשטח של 118 מ"ר, עם מחסן, מרפסת שמש, מעלית שבת, שתי חניות, מטבח משודרג, מרווחת, פינוי בחודש אוגוסט. מחיר מבוקש: 1.980 מיליון שקלים. לפרטים חגית ג'רבי שיווק נכסים בטל': 052-4478633


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר