הצעת השבוע
הצעת השבוע

איזו דירה בפתח תקוה נמכרה בתוך שלושה שבועות? 

ואיזו דירה נמכרה בתוך שבועיים ב-1.57 מיליון שקלים? סוגרים את השבוע עם העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן בפתח תקוה ובראש העין ועם הצעה אטרקטיבית

פורסם בתאריך: 24.1.19 20:21

הצעת השבוע

דירת 3 חדרים וחצי ברחוב בלפור שבאזור המרכז השקט, קומה 2 מתוך 4, ללא מעלית, עם חניה מקורה, דירה אחת בקומה, עופרתי ושקטה, משופצת מהיסוד, בגודל 90 מ"ר, פינוי גמיש, מחיר מבוקש: 1.490 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לאילנית בניטה נדל"ן.

נמכרו

דירת 4 חדרים וחצי ברחוב חיים כהן שבאזור בית חולים השרון, קומה 3 מתוך 4, סטנדרטית, עם מזגנים, מעלית וחניה, מרפסת שמש, ללא ממ"ד, בשטח של 100 מ"ר, כניסה בחודשי הקיץ. נמכרה ב-1.630 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.650 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה שבועות. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מיקומה. הקונים הם זוג צעיר שזו דירתם הראשונה.

דופלקס 4 חדרים ברחוב העצמאות שבשכונת חוצות אפק בראש העין, קומות 9-10, בניין בן 10 קומות, כולל ממ"ד, מעלית, שתי חניות עוקבות, הדירה בשטח של 120 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 75 מ"ר, כניסה בתחילת אפריל. נמכרה ב-1.560 מיליון שקלים באמצעות לידר נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.600 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה שבועות. המחיר משקף את מצב הדירה ואת השוק. הקונים הם משפרי דיור מראש העין.

דירת 3 חדרים ברחוב יונתן רטוש שבשכונת פסגות אפק בראש העין, קומה 11 מתוך 22, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, יחידת הורים, מרפסת שמש, בשטח של 91 מ"ר, שמורה, עם מחסן, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.570 מיליון שקלים באמצעות אפיקי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.580 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר משקף את מצב המחירים בשוק לדירות באזור. הקונים הם תושבים מחוץ לראש העין.

 

הושכר

בית פרטי 4 חדרים ברחוב אלכסנדר זייד שבשכונת נווה עוז הוותיקה, מפלס אחד, הבית בשטח של 90 מ"ר, הגינה בשטח של 60 מ"ר, משופץ מהיסוד, עם מזגנים, ללא חניה, כניסה מיידית. הושכר ב-5,500 שקלים. באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר היה 5,500 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר משקף את הבית שהוא נדיר לסביבה ומשופץ. השוכרים פה משפחה מפתח תקווה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר