כרזת מחאה נגד רמי גרינברג של מטה המאבק בעניין תכנית סירקין
כרזת מחאה נגד רמי גרינברג של מטה המאבק בעניין תכנית סירקין

מודעה של מטה מאבק סירקין מפנה אצבע מאשימה כלפי רמי גרינברג

המטה פרסם מודעה לקראת הפקדת התכנית מחר. יו"ר מטה המאבק, משה פישר: "רמי גרינברג רוצה להעביר את ההפקדה מחר. זה ברור. אין פה משחקים. הוא לא הותיר שום ברירה"

פורסם בתאריך: 5.2.19 16:24

היום החלו במטה המאבק של תכנית סירקין, הדורש את פיתוח תשתיות התחבורה כתנאי לתחילת הפרויקט וכחלק מהתכנית, בקמפיין נגד ראש העירייה, רמי גרינברג. זאת לקראת ההפקדה המתוכננת של התכנית מחר, ללא החלק התחבורתי שלה.

מטה המאבק הפיץ תמונה של גרינברג ועליה נכתב: "בפעם הבאה שתהיה בפקק תגיד תודה לראש העיר. גרינברג חלש מול משרד האוצר".

על המודעה חתום: מטה מאבק סירקין – פ"ת לבינוי שפוי.

במטה ציינו כי המודעה הופצה לאור ההפקדה הצפויה מחר של תוכנית סירקין, שלא כוללת שום פתרון תחבורה אמיתי. הם דורשים מראש העיר לעצור את ההפקדה ולחתום על מכתב המבקש דחייה של כל התכנית עד לאחר הבחירות לכנסת, וכן לדרוש פתרונות תחבורה כתנאי להמשך תכנון הבנייה על שטחי המחנה.

כנסו לקרוא על פניית חברי המועצה וראשי העיר לשעבר לותמ"ל

משה פישר, יו"ר ועד הפעולה, אמר: "רמי גרינברג רוצה להעביר את ההפקדה מחר. זה ברור. אין פה משחקים. הוא לא מוכן היה להוציא מכתב ליו"ר הוועדה שהוא מבקש לדחות את הדיון בחודשיים ולכן הוא לא הותיר שום ברירה. מה שקורה הוא מאוד ברור. אנחנו נביא את המחאה הציבורית. נביא אותה בצורה מכובדת. אין לנו דבר נגד רמי באופן אישי ואנו לא פוליטיים. אך בהבנה שלנו הולך להיות פה אסון לעיר במידה והעסק הזה יתחיל לרוץ. אנו לא יוצאים נגד כמות יחידות הדיור אלא נגד פתרון בעיות התחבורה שלא קיים בתכנית. אנו רוצים, למשל, את הקו האדום להביא לסירקין וזה לא מופיע בתכנית. אנו מבינים שהדמות המרכזית שיכולה לפעול נגד ההפקדה זה רמי גרינברג".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר