הצעת השבוע. דירת 5 חדרים ברחוב העצמאות בשכונת כפר גנים ג'
הצעת השבוע. דירת 5 חדרים ברחוב העצמאות בשכונת כפר גנים ג'

בכמה נמכרה דירת שלושה חדרים בכפר גנים א'?

ואיזו דירה נמכרה ב-2.3 מיליון? ומה המחיר המבוקש עבור דירת חמישה חדרים ברחוב העצמאות? סוגרים את השבוע עם העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 30.3.19 20:52

נמכרו

דירת 3 חדרים ברחוב היבנר שבשכונת כפר גנים א', קומה 2 מתוך 3, עם מזגן, מעלית, ללא חניה, בשטח של 70 מ"ר, משופצת מהיסוד, כניסה בסוף חודש אוגוסט. נמכרה ב-1.475 מיליון שקלים באמצעות חניתה ילין מתיווך AST.
המחיר ההתחלתי היה 1.530 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את האזור ואת מצב הדירה לאחר שיפוץ יסודי. הקונה הוא תושב העיר.

דירת 5 חדרים ברחוב בן גוריון בכפר גנים ג', קומה 1 מתוך 6, עם מזגן, מעלית, שלוש חניות, יחידת הורים, בשטח של 115 מ"ר, ללא מחסן, עורפית, משופצת, כניסה בחודשי הקיץ. נמכרה ב-2.3 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.330 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את גודל הדירה ואת העובדה שהיא עורפית וללא נוף. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת 5 חדרים ברחוב דוד אבידן שבשכונת כפר גנים ג', קומה 4 מתוך 9, מושקעת מאוד, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, ללא מחסן, מרפסת שמש, יחידת הורים, בשטח של 122 מ"ר, כניסה בחודשי הקיץ. נמכרה ב-2.480 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.530 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים וחצי. המחיר משקף את מחירי הדירות בשכונה בתקופה זו. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

הושכרה

דירת 3 חדרים ברחוב היבנר שבשכונת כפר גנים א', קומה 1 מתוך 4, עם מזגן, מעלית, חניה, סטנדרטית, בשטח של 90 מ"ר, בבניין בן 35 שנה, כניסה ב-1 באפריל. הושכרה ב-4,000 שקלים באמצעות רעות מ- RT נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 4,000 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר משקף את מחירי השוק לדירות מסוג זה. השוכר הוא תושב העיר משפר דיור.

הצעת השבוע

דירת 5 חדרים ברחוב העצמאות שבשכונת כפר גנים ג', קומה 4 מתוך 7, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, מרפסת שמש סוכה, יחידת הורים, יחידת מתבגר, בשטח של 120 מ"ר, כוללת מחסן תת קרקעי. פינוי מהיר.

מחיר מבוקש: 2.400 מיליון שקלים.

לפרטים ניתן לפנות לחניתה ילין מתיווך AST בטל': 054-4723517.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר