הצעת השבוע: דירת 4 חדרים ברחוב קק”ל במרכז העיר
הצעת השבוע: דירת 4 חדרים ברחוב קק”ל במרכז העיר

איזו דירה נמכרה בשני מיליון שקלים בתוך שלושה שבועות?

ובכמה נמכרה דירת ארבעה חדרים בשגכונת אם המושבות החדשה? סיכום השבוע בשוק הנדל"ן עם העסקאות הבולטות והצעה המיוחדת

פורסם בתאריך: 11.4.19 14:44

נמכרו

דירת 5 חדרים ברחוב שרגא רפאלי באם המושבות החדשה, קומה 18 מתוך 19, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מחסן, ממ"ד, מעוצבת, מרפסת שמש, בשטח של 127 מ"ר, כניסה בחודשי הקיץ. נמכרה ב-2.3 מיליון שקלים באמצעות קווין נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.39 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מחירי הדירות בשוק לדירות 5 חדרים. הקונים הם משפרי דיור מהשכונה.

 

דירת 4 חדרים ברחוב משה סנה שבשכונת אם המושבות החדשה, קומה 18 מתוך 20, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש, ממ"ד, הדירה בשטח של 100 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בחודשי הקיץ. נמכרה בשני מיליון שקלים באמצעות קווין נדל"ן.

המחיר ההתחלתי היה 2.1 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה שבועות. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מחירי השוק. הקונים הם זוג צעיר שעבר מחוץ לעיר.

 

דירת 5 חדרים ברחוב דנקנר שבשכונת נווה דן, קומה 12 מתוך 29, עם מזגן, מעלית, יחידת הורים, מחסן מרפסת שמש, בשטח של 133 מ"ר, מטבח משודרג, כניסה בחודש אוגוסט. נמכרה ב-2.37 מיליון שקלים באמצעות RT נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.5 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך ארבעה חודשים. המחיר משקף את מחירי השוק לדירה מסוג זה. הקונים הם תושבים מפתח תקווה משפרי דיור.

 

דירת 4 חדרים ברחוב ח"ן שבשכונת רמת ורבר, קומה 7 מתוך 7, עם מזגן, מעלית, חניה, נוף פתוח, מיזוג מרכזי, סטנדרטית ושמורה, בשטח של 100 מ"ר, כניסה בעוד חודשיים. נמכרה ב-1.63 מיליון שקלים אמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.68 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש. המחיר משקף את מיקום הדירה ואת היותה עם נוף פתוח מכל החלונות. הקונים הם זוג צעיר מפתח תקווה.

 

הצעת השבוע:

דירת 4 חדרים ברחוב קק"ל שמרכז העיר, באזור בית חולים השרון, קומה 3 מתוך 4, 120 מ"ר, משופצת מהיסוד, עם יחידת הורים, ממוזגת, כוללת מעלית וחניה בטאבו, פינוי גמיש. מחיר מבוקש: 1.660 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לאילנית בניטה נדל"ן בטל': 054-8192007

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר