הצעת השבוע באם המושבות

איפה נמכרה דירה ב-1.49 מיליון שקלים? העסקאות הבולטות בשוק הדירות בפתח תקוה

ובכמה נמכרה דירת שלושה חדרים וחצי באם המושבות הוותיקה? סיכום השבוע בשוק הנדל"ן

פורסם בתאריך: 13.6.19 18:08

נמכרו

דירת 4 חדרים ברחוב משה שמיר בשכונת נווה גן, קומה 2 מתוך 22, עם מזגן, מעלית, חניה כפולה, מרפסת שמש, ממ"ד, מחסן, בשטח של 100 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בתוך חצי שנה. נמכרה ב-2.090 מיליון שקלים. באמצעות אילנית גולבר מתיווך המושבה.
המחיר ההתחלתי היה 2.120 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מחירי השוק ואת מצב הדירה הסטנדרטי ואת הקומה הנמוכה. הקונים הם זוג שעבר מבאר שבע לפתח תקווה.

 

דירת 3 חדרים וחצי ברחוב חדרה שבשכונת אם המושבות הוותיקה, קומה 3 מתוך 5, עם מזגן, מעלית, חניה כפולה, מרפסת שמש, ממ"ד, בשטח של 80 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בתוך חמישה חודשים. נמכרה ב-1.830 מיליון שקלים באמצעות אילנית גולבר מתיווך המושבה.
המחיר ההתחלתי היה 1.850 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש וחצי. המחיר משקף את מחיר השוק ואת מצב הדירה. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

 

דירת 4 חדרים ברחוב ברנדה שבאזור המרכז השקט, קומה 1 מתוך 4, חזיתית, בשטח של 90 מ"ר, עם שתי מרפסות פנימיות וחניה מקורה, ללא מעלית, לא משופצת, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.455 מיליון שקלים באמצעות חניתה ילין.
המחיר ההתחלתי היה 1.490 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מחירי השוק ואת מצב הדירה. הרוכשים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

 

דירת 4 חדרים ברחוב כץ שבשיכון מפ"ם, קומה 3 מתוך 7, בשטח של 90 מ"ר, עורפית, עם מעלית וחניה, משופצת, כניסה בחודש אוגוסט. נמכרה ב-1.585 מיליון שקלים באמצעות חניתה ילין.
המחיר ההתחלתי היה 1.650 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת האזור. הרוכשים הם זוג שעברו לגור בקרבת ההורים.

 

הצעת השבוע:

דירת 4 חדרים ברחוב משה סנה באם המושבות החדשה, קומה 8 מתוך 16, עם מזגנים, מעלית, חניה כפולה, מרפסת שעברה הרחבה, נוף פתוח, מיקום מבוקש, בשטח של 100 מ"ר, שמורה, פינוי מיידי. מחיר מבוקש: 2.050 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לאילנית גולבר מתיווך המושבה בטל': 054-5559409.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר