הצעת השבוע גד מכנס

איפה בפתח תקוה נקנתה דירה ב-1.38 מיליון להשקעה?

ואיזו דירה מומלצת לצעירים? העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן הצעת השבוע

פורסם בתאריך: 6.7.19 21:12

נמכרו

דירת 3 חדרים ברחוב פאירברג שבאזור המרכז, קומה 2 מתוך 4, ללא מעלית, עם חניה ומזגנים, דירה משופצת, בשטח של 70 מ"ר, שקטה, פינוי בעוד שנה וחצי. נמכרה ב-1.380 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.420 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר גבוה יחסית ביחס לפינוי הרחוק של הדירה. נמכרה למשקיע שגר מחוץ לעיר.

דירת 4 חדרים ברחוב חיים כהן שבאזור בית חולים השרון, קומה 2 מתוך 6, עם מעלית, חניה, דירה משופצת מהיסוד ומרווחת, בשטח של 110 מ"ר, כוללת יחידת הורים ושלושה כיווני אוויר, כניסה בחודש דצמבר. נמכרה ב-1.685 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.730 מיליון שקלים. עמדה בשוק במשך חודשיים וחצי. המחיר משקף את מצב הדירה וגודלה. הקונים הם זוג צעיר מפתח תקווה שזו דירתם הראשונה.

דירת 4 חדרים וחצי ברחוב היבנר שבשכונת כפר גנים א', קומה 3 מתוך 6, בשטח של 115 מ"ר, עם מזגן, מעלית וחניה, מושקעת ומטופחת, כוללת יחידת הורים, כניסה בחודש דצמבר, נמכרה ב-1.890 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.960 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק המשך חודשיים. המחיר משקף את מיקום הדירה וגודלה, ואת ההשקעה שנעשתה בה. הקונים הם תושבים מפתח תקווה.

הושכר

קוטג' 6 חדרים ברחוב רביבים שבשכונת נווה אפק הצבאית בראש העין, בשטח של 200 מ"ר, על מגרש בשטח של 500 מ"ר, עם מזגנים, חניה פרטית, מטבח חדש ומאובזר, ארונות קיר, כניסה בתחילת חודש אוגוסט. הושכר ב-8,000 שקלים באמצעות אפיקי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 8,700 שקלים. הבית עמד בשוק למשך חודש ימים. השוכרים הם משפחה שעוברת להתגורר בראש העין. המחיר משקף את מצב הנכס וההשקעה שבו.

הצעת השבוע

דירת 2 חדרים וחצי ברחוב גד מכנס שבאזור המרכז השקט, קומה 2 מתוך 3, ללא מעלית וללא חניה, משופצת מהיסוד, בשטח של 55 מ"ר, דירה טובה לצעירים ומשקיעים, פינוי גמיש. מחיר מבוקש: 1.290 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות ליעל נוי מאילנית בניטה נדל"ן, בטל': 050-5569090.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר