הצעת השבוע רחוב התוף בהדר גנים
הצעת השבוע רחוב התוף בהדר גנים

בכמה נמכר מיני פנטהאוז באם המושבות החדשה?

ואיזו דירה נמכרה ב-2.09 מיליון שקלים בתוך חודש? העסקאות הבולטות שבוצעו בשוק הנדל"ן והצעת השבוע

פורסם בתאריך: 13.7.19 17:03

נמכרו

מיני פנטהאוז 5 חדרים ברחוב רפאל איתן שבשכונת אם המושבות החדשה, קומה 8 מתוך 9, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, יחידת הורים, בשטח של 164 מ"ר, עם מרפסת של 40 מ"ר, משופצת אדריכלית, כניסה בעוד שנה. נמכרה ב־3.1 מיליון שקלים באמצעות ליזי כהן מקווין נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 3.2 מיליון. הדירה עמדה בשוק במשך חודש וחצי. המחיר משקף את מצב הדירה ואת היותה משופצת אדריכלית. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת 4 חדרים ברחוב רחבעם זאבי שבשכונת אם המושבות החדשה, קומה 5 מתוך 9, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, מרפסת שמש, יחידת הורים, בשטח של 106 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בסוף אוגוסט. נמכרה ב-2.09 מיליון שקלים באמצעות ליזי כהן מקווין נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.15 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מחיר השוק ומצב הדירה. הקונים הם תושבים שהגיעו מחוץ לשכונה.

הושכרו

דירת 6 חדרים ברחוב בן גוריון שבשכונת כפר גנים ג', קומה 1 מתוך 8, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, יחידת הורים, ממ"ד, מחסן צמוד, מרפסת שמש, בשטח של 140 מ"ר, סטנדרטית, כניסה מיידית. הושכרה ב-6,000 שקלים באמצעות תיווך פסגות.
המחיר המבוקש היה 6,000 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חצי שנה. המחיר משקף את מחירי הדירות ואת העובדה שהדירה הייתה ריקה. השוכרים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת 5 חדרים ברחוב שלום שמן שבשכונת כפר גנים ג', קומה 3 מתוך 13, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, מחסן צמוד, יחידת הורים, מרפסת שמש, בשטח של 137 מ"ר, סטנדרטית, כניסה מיידית. הושכרה ב-6,000 שקלים באמצעות תיווך פסגות.
המחיר ההתחלתי היה 6,000 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מצב המחירים לדירות חדשות. השוכרים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

הצעת השבוע

דירת 3 חדרים ברחוב התוף שבשכונת הדר גנים, קומה 3 מתוך 4, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש, בשטח של 84 מ"ר, משופצת מהיסוד, כניסה בתוך חצי שנה. מחיר מבוקש: 1.550 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לאפרת דנוך מרימקס עוצמה בטל': 054-3979836.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר