הצעת השבוע

איפה בפתח תקוה נמכרה דירה ב-1.48 מיליון בתוך חודש?

ואיפה בעיר נקנתה דירת 50 מ"ר להשקעה? העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן והצעת השבוע

פורסם בתאריך: 14.8.19 19:12

 

נמכרו

דירת שני חדרים וחצי ברחוב גד מכנס שבאזור המרכז השקט, קומה 2 מתוך 4, ללא מעלית, ללא חניה, ממוזגת, מושקעת מאוד, בשטח של 50 מ"ר, כניסה בעוד חמישה חודשים, נמכרה ב-1.225 מיליון שקלים באמצעות יעל נוי מאילנית בניטה נדל"ן ובשיתוף חניתה ילין.
המחיר ההתחלתי היה 1.290 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת גודלה. הקונה הוא תושב העיר שרכש את הדירה להשקעה.

דירת 3 חדרים רחוב ילין שבאזור המרכז השקט, קומה 4 מתוך 5, עם מזגן, מעלית, חניה, דירה סטנדרטית, עם מרפסת שמש, ממ"ד, בניין בן 12 שנה, בשטח של 80 מ"ר, כניסה בתוך שלושה חודשים. נמכרה ב-1.620 מיליון שקלים באמצעות יעל נוי מאילנית בניטה נדל"ן ובשיתוף עידן עזרא.
המחיר ההתחלתי היה 1.650 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את החידוש שהבניין עבר באזור שנחשב לישן. הקונה הוא משפר דיור מפתח תקווה.

דירת 4 חדרים וחצי ברחוב סלנט שבמרכז העיר, קומה 4 מתוך 5, בשטח של 105 מ"ר, עם מרפסת שמש, ממ"ד, מעלית, חניה, יחידת הורים, בניין בן 20 שנה, סטנדרטית, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.650 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה מאילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.700 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מיקומה. הקונים הם זוג משפרי דיור מאותו הרחוב.

דירת 3 חדרים וחצי ברחוב הצוערים שבשכונת רמת ורבר, קומה 3 מתוך 7, בשטח של 90 מ"ר, חניה משותפת ומעלית, הדירה זקוקה להשקעה, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.480 מיליון שקלים באמצעות רועי חן מאילנית בניטה נדל"ן בשיתוף רועי גופמן מרי מקס עוצמה.
המחיר ההתחלתי היה 1.560 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש. המחיר משקף את מצב הדירה שזקוקה להשקעה. הקונים הם זוג צעיר מחוץ לפתח תקווה.

הצעת השבוע

דירת 4 חדרים ברחוב העצמאות שבשכונת כפר גנים ג', קומה 4 מתוך 7, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, מרפסת שמש ומחסן, עורפית ושקטה, בשטח של 100 מ"ר, משודרגת, פונה לפארק, בניין מפואר עם חדר כושר וחדר דיירים, כניסה בעוד חצי שנה. מחיר מבוקש: 2.330 מיליון שקלים. לפרטים אילנית בניטה נדל"ן בטל': 054-8192007.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר