הצעת השבוע ברמת ורבר
הצעת השבוע ברמת ורבר

איפה בפתח תקוה נמכרה דירה ביותר מהמחיר המבוקש בתוך שבועיים?

אירוע נדיר בשוק הנדל"ן: דירה נמכרה ביותר מהמחיר הראשוני שהמוכרים דרשו. ובכמה נמכרה דירה בכפר גנים ב'? סוגרים שבוע בשוק הנדל"ן בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 26.10.19 18:22

נמכרו

דירת דופלקס גג 4 חדרים ברחוב שפינוזה שבשכונת אחדות, קומה 3 ו-4, בבניין בן 4 קומות. בשטח של 86 מ"ר, חנייה, משופצת, פינוי תוך 10 חודשים. נמכרה ב- 1.45 מיליון שקלים באמצעות חניתה ילין בשיתוף וילנה קוזלוב.
המחיר ההתחלתי היה 1.42 מיליון שקלים, נמוך יותר מהמחיר בו בוצעה העיסקה! הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר קצת גבוה מהמחיר המקובל בשוק, עקב הביקוש לדירות גג באיזור. הקונה הוא משפר דיור.

דירת 4 חדרים וחצי ברחוב זליג בס שבשכונת כפר גנים ב', קומה 5 מתוך 6, בשטח של 115 מ"ר, בניין עם בריכה לדיירים, מזגן, חניה ומעלית שבת, לא משופצת, כוללת יחידת הורים, כניסה מיידית. נמכרה ב- 1.85 מיליון שקלים באמצעות חניתה ילין בשיתוף צחי רזאל מנדל"ן סנטר.
המחיר המבוקש היה 1.89 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר תואם את המחיר המקובל בשוק לדירות מסוג זה. הקונים הם משפרי דיור מהעיר.

דירת 3 חדרים ברחוב טרומפלדור שבשכונת כפר גנים א', קומה 2 מתוך 3, בשטח של 80 מ"ר, עם מעלית, מזגן, חנייה, סטנדרטית, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.35 מיליון שקלים באמצעות חניתה ילין צד קונה ובשיתוף ניסים יצחקי.
המחיר המבוקש היה 1.395 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר תואם את המחיר המקובל בשוק לדירות מסוג זה. הקונים הם משפחה שעברה לגור בעיר מהמרכז.

הושכרה

יחידת דיור 2 חדרים על הגג ברחוב ברנדה שבאזור המרכז השקט, בבניין בן 7 קומות, היחידה בשטח של 60 מ"ר, עם גג מרווח מאוד, מזגן, מעלית וחנייה, כניסה מיידית. הושכרה ב-3,500 שקלים לחודש באמצעות חניתה ילין.
המחיר המבוקש היה 3,500 אלפי שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך יום אחד. המחיר משקף את מחיר השוק ליחידה שהיא נדירה מסוג זה. השוכר הוא עצמאי שעובד באיזור.

הצעת השבוע:

דירת גג חמישה חדרים ברחוב השושנים שבשכונת רמת ורבר, קומות 4 ו-5 מתוך 5, עם מעלית, מזגן ושתי חניות בטאבו, בשטח של 136 מ"ר בנוי וגג בשטח של של 83 מ"ר. פינוי גמיש. מחיר מבוקש: 1.89 מיליון שקלים. לפרטים רועי חן מאילנית בניטה נדל"ן בטל: 054-7770603.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר