הצעת השבוע, רחוב בן חור, אם המושבות החדשה
הצעת השבוע, רחוב בן חור, אם המושבות החדשה

איפה נמכרה דירה בתוך שבועיים? עסקאות הנדל"ן הבולטות בפתח תקוה

בכמה נמכרה דירת שישה חדרים בכפר גנים ג'? ואיזו דירה הייתה בשוק שלושה חודשים? סוגרים שבוע בשוק הנדל"ן בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 9.11.19 19:56

 

נמכרו

דירת 6 חדרים ברחוב וייצמן שבשכונת כפר גנים ג', קומה 4 מתוך 8, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש בשטח של 25 מ"ר, הדירה בשטח של 140 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בחודש מרץ. נמכרה ב-2.835 מיליון שקלים באמצעות אורית לוי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.900 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מחירי השוק. הקונים הם תושבים מחוץ לעיר שעברו לשכונה בעקבות המשפחה.

דירת 6 חדרים ברחוב אסירי ציון שבשכונת נווה גן, קומה 6 מתוך 22, במקור דירת 5 חדרים, בשטח של 138 מ"ר, עם מרפסת שמש בשטח של 17 מ״ר, מחסן צמוד, שתי חניות תת קרקעיות, מעוצבת אדריכלית, מזגן מרכזי, שלושה חדרי שירותים, סורגים בכל הבית, מיקום מעולה, כניסה בחודש מרץ. נמכרה ב-2.5 מיליון שקלים באמצעות צפריר שוראקי ואורית לובל מ- HOMEHERO.
המחיר ההתחלתי היה 2.62 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מחירי השוק. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת גן 3 חדרים ברחוב הרב עוזיאל שבשכונת כפר אברהם, בבניין בן 3 קומות, חדשה מקבלן, בשטח של 70 מ"ר עם גינה בשטח של 25 מ"ר גינה, כוללת מחסן צמוד וחניה תת קרקעית, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.5 מיליון שקלים באמצעות צפריר שוראקי ואפרים וילינגר מ- HOMEHERO.
המחיר ההתחלתי היה 1.56 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מחירי השוק. הקונים הם זוג צעיר שזו דירתו הראשונה.

דירת 4 חדרים ברחוב זיכרון יעקב שבאם המושבות הוותיקה, קומה 4 מתוך 6, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש, ללא מחסן, הדירה בשטח של 104 מ"ר, מעוצבת אדריכלית, כניסה מיידית. נמכרה ב-2.13 מיליון שקלים באמצעות אורית לובל, מ- HOMEHER.
המחיר ההתחלתי היה 2.2 מיליון שקלים. בדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר משקף את מצב הדירה. הקונים הם זוג צעיר שזו דירתו הראשונה.

הצעת השבוע:

דירת 5 חדרים ברחוב בן חור שבשכונת אם המושבות החדשה, קומה 16 מתוך 18, הדירה בשטח של 125 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של 14 מ"ר, דירה עורפית עם נוף פתוח לכיוון מערב, כוללת שני מחסנים גדולים, חניה תת קרקעית, חימום בגז, מטבח גדול ומאובזר, פרקט בחדרים, פינוי גמיש. מחיר מבוקש: 2.295 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות צפריר שוראקי מ- HOMEHERO בטל': 072-3317133.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר