הצעת השבוע רחוב דגל ראובן שבכפר גנים א'

פחות משני מיליון: העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן בפתח תקוה

איזו דירה נקנתה להשקעה ב-1.2 מיליון, ובאיזה רחוב בכפר גנים נמכרה דירה ב-1.65 מיליון. סיכום השבוע בשוק הנדלן בפתח תקוה עם עסקאות רבות במחירים מפתיעים

פורסם בתאריך: 28.12.19 15:34

 

נמכרו

דירת 3 חדרים ברחוב חפץ חיים שבאזור המרכז השקט, קומה 3 מתוך 3, ללא מעלית, עם מזגנים, משופצת, בשטח של 70 מ"ר, כניסה בתוך חמישה חודשים. נמכרה ב-1.2 מיליון שקלים באמצעות יעל נוי מאילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.22 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת גודלה. הקונה היא משקיעה מחוץ לעיר.

דירת 4 חדרים ברחוב דגל ראובן שבשכונת כפר גנים א', קומה 3 מתוך 4, עם מזגן, מעלית, חניה מקורה, בשטח של 95 מ"ר, משופצת מהיסוד, כניסה בתוך חמישה חודשים. נמכרה ב-1.65 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.67 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מחירי הדירות בכפר גנים א'. הקונים הם זוג מפתח תקווה.

דירת 3 חדרים ברחוב שז"ר שבשכונת כפר גנים א', קומה 1 מתוך 3, ללא מעלית, עם חניה בטאבו ומזגנים, דירה שמורה אך לא משופצת, בשטח של 90 מ"ר, כניסה בתוך ארבעה חודשים. נמכרה ב-1.44 מיליון שקלים באמצעות אילנית בניטה נדל"ן בשיתוף רימקס עוצמה.
המחיר ההתחלתי היה 1.49 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את המיקום של הדירה ואת הביקוש לדירות בתקציב זה. הקונים הם תושבי העיר שזו דירתם הראשונה.

דירת 4 חדרים ברחוב הפלמ"ח שבשכונת רמת ורבר, קומה 3 מתוך 5, עם מזגן, מעלית, חניה, ממ"ד, מרפסת שמש, בשטח של 90 מ"ר, דירה סטנדרטית, כניסה בתחילת מאי. נמכרה ב-1.795 מיליון שקלים. באמצעות רועי חן מאילנית בניטה נדל"ן
המחיר ההתחלתי היה 1.795 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך שבוע ימים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מחירי השוק. הקונים משפרי דיור מהשכונה.

הצעת השבוע:

דירת 3 חדרים וחצי ברחוב דגל ראובן שבכפר גנים א', קומה 4 מתוך 5, בשטח של 80 מ"ר, שקטה ועורפית, עם ממ"ד, מרפסת שמש, מחסן, מעלית וחניה, פינוי גמיש, מחיר מבוקש: 1.730 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לאילנית בניטה נדל"ן בטל': 054-8192007.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר