הצעת השבוע רחוב הרצל
הצעת השבוע רחוב הרצל

דירה בבניין תמ"א 38 נמכרה בתוך יום: העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן בפתח תקוה

וגם: איזו דירה באם המושבות נמכרה ב-1.94 מיליון שקלים, ומה המחיר המבוקש עבור דירה ברחוב הרצל. סיכום השבוע בשוק הנדל"ן בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 25.1.20 18:42

נמכרו

דירת 4 חדרים ברחוב רחובות שבשכונת אם המושבות הוותיקה, קומה 3 מתוך 9, עורפית, עם מחסן, מעלית, חניה, מרפסת שמש וממ"ד, בשטח של 92 מ"ר, בקרבת מוסדות חינוך ומרכזים מסחריים, קרוב ליציאה מהשכונה, כניסה בחודש מאי. נמכרה ב-1.940 מיליון שקלים באמצעות אורית לובל מHOMEHERO.
המחיר ההתחלתי היה 1.990 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מחירי השוק לדירות באזור. הקונים הם משפרי דיור.

דירת 3 חדרים וחצי ברחוב כ"ט בנובמבר שבשכונת קריית חזני, קומה 1 מתוך 4, בבניין בתהליכי תמ"א 38, ללא מעלית וללא חניה (יהיו בתום התמ"א), בשטח של 85 מ"ר, כניסה בחודש אוגוסט. נמכרה ב-1.2 מיליון שקלים באמצעות אורית לובל מHOMEHERO.
המחיר ההתחלתי היה 1.3 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך יום בלבד. המחיר משקף את מחירי השוק. הקונים הם זוג שזו דירתם הראשונה.

דירת 4 חדרים ברחוב כרמלי שבשכונת עין גנים, קומה 1 מתוך 4, עם מזגן, מעלית, חניה, בניין ישן, בשטח של 100 מ"ר, הדירה זקוקה לשיפוץ, כניסה בתוך חודשיים. נמכרה ב-1.42 מיליון שקלים באמצעות רעות בר מ- RT נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.5 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מצב הדירה שזקוקה לשיפוץ. הקונה היא תושבת העיר.

דירת 3 חדרים וחצי ברחוב חנה סנש שבאזור המרכז השקט, קומה 2 מתוך 4, עם מעלית ומזגן, ללא חניה, דירה משופצת, שלושה כיווני אוויר, בשטח של 110 מ"ר, כניסה בסוף חודש ינואר. נמכרה ב-1.395 מיליון שקלים באמצעות רעות בר מ- RT נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.550 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מחירי השוק ואת מצב הדירה. הקונים הם זוג צעיר שהגיע מחוץ לעיר.

 

הצעת השבוע:

דירת 3 חדרים ברחוב הרצל שבאזור המרכז השקט, קומה 3 מתוך 4, בשטח של 80 מ"ר, עם מזגן, ללא מעלית, ללא חניה, באזור נעים ושקט, טובה למגורים או להשקעה, פינוי גמיש. מחיר מבוקש: 1.290 מיליון שקלים. לפרטים ניתן ל אורית לובל מ- HOMEHERO בטל': 050-6776597.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר