הצעת השבוע - דירת 4 חדרים ברחוב המגינים בעין גנים
הצעת השבוע - דירת 4 חדרים ברחוב המגינים בעין גנים

איפה נמכר פנטהאוז ב-4.4 מיליון? העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן בפתח תקוה

וגם: איפה הושכרה דירה בתוך יום אחד במחיר המבוקש? ובכמה נמכרה דירת חמישה חדרים באם המושבות? סיכום השבוע בשוק הנדל"ן

פורסם בתאריך: 1.2.20 18:11

נמכרו

פנטהאוז 6 חדרים ברחוב קפלנסקי שבשכונת כפר גנים ג', קומה 6 מתוך 7, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, מרפסת שמש בשטח של 100 מ"ר, מרפסת שמש נוספת בשטח של 15 מ"ר, הדירה בשטח של 180 מ"ר, משודרגת ומשופצת, כניסה בתוך חודשיים. נמכרה ב-4.2 מיליון שקלים באמצעות אורית לוי נדל"ן ובשיתוף פעולה עם דירות גואטה.
המחיר ההתחלתי היה 4.4 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מיקומה בשכונה. הקונים הם תושבים מהשכונה.

דירת 5 חדרים ברחוב יוני נתניהו בשכונת אם המושבות החדשה, קומה 10 מתוך 14, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש, מזגנים, מחסן. בשטח של 125 מ"ר, משודרגת, כניסה בחודש אוגוסט. נמכרה ב־2.4 מיליון שקלים באמצעות קווין נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.49 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מחירי השוק לדירות בשכונה. הקונים הם משפרי דיור מנווה דקלים.

דירת 4 חדרים וחצי ברחוב רחבעם זאבי בשכונת אם המושבות החדשה, קומה 11 מתוך 13, עם מזגן, מעלית, חניה אחת, יחידת דיור, מרפסת שמש, ללא מחסן, בשטח של 114 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בחודש מאי. נמכרה ב-2.080 מיליון שקלים באמצעות קווין נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.130 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מצב הדירה שזקוקה לשיפוץ. הקונה היא תושבת מרכז העיר.

הושכרה

דירת 5 חדרים ברחוב עמנואל זמיר בשכונת כפר גנים ג', קומה 4 מתוך 7, עם מזגן, מעלית, חניה, מחסן צמוד, מרפסת שמש, יחידת הורים, בשטח של 125 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בתחילת פברואר. הושכרה ב-5,700 שקלים באמצעות אורית לוי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 5,700 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך יום אחד בלבד. המחיר משקף את מחירי השוק ואת מצב הדירה. השוכרים הם משפרי דיור מהשכונה.

הצעת השבוע

דירת 4 חדרים ברחוב המגינים שבשכונת עין גנים, קומה 6 מתוך 6, עם מזגן, מעלית, חניה אחת, דירה משופצת, בניין מטופח, ללא מחסן, נוף פתוח, הדירה בשטח של 101 מ"ר, פינוי מיידי. מחיר מבוקש: 1.850 מיליון שקלים. לפרטים רעות בר מRT נדל"ן בטל': 054-5666289.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר