הצעת השבוע דירה למכירה בעין גנים

איפה נמכר פנטהאוז ב-1.875 מיליון? העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן בפתח תקוה

בתוך כמה זמן נמכרה דירה בכפר גנים ב', ומה המחיר המבוקש עבור דירה בעין גנים. סיכום השבוע בשוק הנדל"ן בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 8.2.20 19:49

נמכרו

דירת 4 חדרים וחצי ברחוב העצמאות שבשכונת כפר גנים ב', קומה 2 מתוך 5, בשטח של 105 מ"ר, דירה חצי משופצת, עם חנייה ומעלית, חזית לרחוב העצמאות, כניסה בחודש מרץ. נמכרה ב-1.765 מיליון שקלים באמצעות חניתה ילין.
המחיר המבוקש היה 1.800 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חמישה חודשים. המחיר תואם את המחיר המקובל בשוק לדירות מסוג זה. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת 4 חדרים ברחוב פינטו שבשכונת נווה דקלים. קומה 4 מתוך 6, בשטח של 82 מ"ר, עם חניה ומעלית, חזיתית, כניסה בחודש אוגוסט, דירה סטנדרטית. נמכרה ב-1.610 מיליון שקלים באמצעות דודי מתיווך המושבה ובשיתוף חניתה ילין.
המחיר המבוקש היה 1.690 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך ארבעה חודשים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מיקומה. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

פנטהאוז 5 חדרים ברחוב מנחם בגין בשכונת הדר גנים, קומה 5 מתוך 5, במקור דירת 4 חדרים, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, בשטח של 115 מ"ר, עם מרפסת שמש של 35 מ"ר, משודרגת, כניסה בעוד שלושה חודשים. נמכר ב-1.875 מיליון שקלים באמצעות אפרת דנוך מרי מקס עוצמה.
המחיר ההתחלתי היה 1.950 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חצי שנה. המחיר משקף את מחירי השוק לדירות מסוג זה. הקונים הם משפרי דיור מחוץ לעיר.

דו משפחתי 6 חדרים ברחוב הקשת בשכונת בנווה אפק הצבאית בראש העין, שלושה מפלסים, עם חניה ומזגנים, זקוק לשיפוץ, בשטח של 190 מ"ר, על מגרש של 500 מ"ר, כניסה תוך חודשיים. נמכר ב-3.080 מיליון שקלים באמצעות אפיקי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 3.250 מיליון שקלים. הבית עמד בשוק במשך שנה. המחיר משקף את מצב הנכס שזקוק לשיפוץ. הקונים הם משפרי דיור מהשכונה.

הצעת השבוע:

דירת 4 חדרים ברחוב אהרונוביץ' פינת אברבנל שבאזור שכונת עין גנים, קומה 6 מתוך 9, עם מזגן, מעלית, חניה תת קרקעית, מרפסת שמש, פרויקט של חמישה בניינים עם פארק צמוד, כניסה מיידית. המחיר המבוקש: 1.780 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לאפרת דנוך מרימקס עוצמה, בטל': 054-3979836.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר