הצעת השבוע. דירה למכירה ב—1.880 מיליון שקלים
הצעת השבוע. דירה למכירה ברחוב העצמאות ב—1.880 מיליון שקלים

מהר מהצפוי: הדירות שנמכרו בפתח תקוה בתוך שבוע עד שבועיים

וגם: איזו דירה נמכרה במחיר המבוקש לזוג הצעיר, איפה הושכרה דירה לאחר חודשיים: העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן

פורסם בתאריך: 29.2.20 19:29

נמכרו

דירת 3 חדרים ברחוב הצוערים שבשכונת רמת ורבר, קומה 3 מתוך 3, במקור דירת 4 חדרים, בשטח של 80 מ"ר, ללא חנייה, ללא מעלית, חזיתית, כניסה בחודש אוגוסט. נמכרה ב-1.4 מיליון שקלים באמצעות חניתה ילין ובשיתוף איציק סמג'ין מנדל"ן סנטר.
המחיר המבוקש היה 1.4 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר תואם את המחיר המקובל בשוק לדירות בשכונה, ובסמיכות לתוואי הרכבת הקלה. הקונים הם זוג צעיר.

דירת 4 חדרים ברחוב בן גוריון שבשכונת כפר גנים ג', קומה 3 מתוך 6, עם מזגן, מעלית, חניה, מרפסת שמש, יחידת הורים, מחסן צמוד, בשטח של 105 מ"ר, משודרגת, כניסה בחודש יולי. נמכרה ב-2.31 מיליון שקלים באמצעות אורית לוי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.4 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מחירי השוק. הקונים הם משפרי דיור מכפר גנים ב'.

דירת 5 חדרים ברחוב יטקובסקי שבשכונת כפר גנים ג', קומה 6 מתוך 9, עם מזגן, מעלית, מרפסת שמש סוכה בשטח של 25 מ"ר, יחידת הורים, מחסן צמוד, הדירה בשטח של 140 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בחודש יולי. נמכרה ב-2.9 מיליון שקלים באמצעות אורית לוי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.95 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק בשבוע ימים. המחיר משקף את מחירי השוק ואת המרפסת הגדולה. הקונים הם משפרי דיור מכפר גנים ג'.

הושכרה

דירת 4 חדרים ברחוב וייצמן שבשכונת כפר גנים ג', קומה 3 מתוך 8, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש, הדירה בשטח של 120 מ"ר, משודרגת, כניסה ב-15 למרץ. הושכרה ב-6,200 שקלים באמצעות אורית לוי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 6,200 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר מעט גבוה בשל השדרוג של הדירה. השוכרים הם זוג צעיר מפתח תקווה.

הצעת השבוע:

דירת 4 חדרים ברחוב העצמאות שבשכונת כפר גנים ב', קומה 3 מתוך 6, עם מעלית שבת, מזגן וחניה, בשטח של 104 מ"ר, משופצת, עם כיור כפול, פינוי גמיש. מחיר מבוקש: 1.880 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לאורית לוי נדל"ן בטל': 052-2898878.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר