אלינה גוץ, אינפיניטי לב המרכז, צילום דנה אופיר
אלינה גוץ, אינפיניטי לב המרכז, צילום דנה אופיר

מה המחיר המבוקש עבור דירה מרווחת במיוחד בלב המושבה? הנכסים החמים של קבוצת אינפיניטי

וגם: מה המחיר עבור דירת 3 חדרים + מרפסת שירות גדולה בבניין עם הסכם חתום לפינוי-בינוי? מוכרים דירה? מחפשים נכס לקנייה? רוצים פגישת ייעוץ? אינפיניטי לב המרכז בפתח תקוה הוא המקום שאליו כדאי לכם לפנות

פורסם בתאריך: 30.5.23 16:12

אם אתם מוכרים או קונים נכס, משרד אינפיניטי לב המרכז בפתח תקוה, מקבוצת אינפיניטי, הוא המקום הנכון עבורכם. המשרד מנוהל על ידי אלינה גוץ, לה ניסיון של 16 שנה בתחום ואלפי לקוחות מרוצים. אלינה חיה ונושמת נדל"ן, ומתמחה בעיקר בעסקאות יד שנייה בעיר. "הדגש הראשון והמרכזי אצלי ואצל הסוכנים שעובדים איתי הוא טיפול מסור ואישי לכל לקוח", אומרת אלינה. "כשמדובר על מוכר נכס, מדובר תחילה בהערכת שווי נכס מקצועית ובניית תכנית שיווקית ואסטרטגיית מכירה התואמת את הצרכים של בעל הנכס", היא מסבירה. "בניית תכנית פעולה המתאימה לבעל הנכס מאפשרת הובלה של העסקה למכירה מוצלחת בתנאים הרצויים לו".

כך גם לגבי קונים פוטנציאליים, כפי שאלינה מסבירה: "צריך קודם להבין את הצרכים של הלקוח, כדי להתאים לו את הנכס המתאים. הלקוח מקבל מאיתנו מעטפת מלאה. אנחנו עושים עבור הלקוח  גם בדיקת יכולת מימון ועזרה בכך, תוך הפניה לגורמים רלוונטיים כמו בנקים למשכנתאות, יועצי משכנתאות שהמשרד עובד איתם, וכל מה שצריך עד למציאת הנכס הרצוי.

מה מניע אותך אחרי שנים רבות בתחום?

"הסיפוק האדיר של אלפי לקוחות מרוצים עם מכתבי תודה והמלצות, זה מה שמוביל אותי שנה אחרי שנה. אין יותר מרגש מחיוך של בעלי הנכס ביחד עם רוכשי הנכס, במעמד חתימת חוזה המכירה. זה סיפוק עצום. הדגש והסלוגן שלנו במשרד הוא – כל לקוח הוא עולם ומלואו – ולכן המטרה היא לתת טיפול אישי וייחודי לכל אחד שפונה אלינו".

אלו הנכסים החמים שבשיווק של קבוצת אינפיניטי:

הדירה ברחוב יהודה הלוי, צילום יניב כהן

הדירה ברחוב יהודה הלוי, צילום יניב כהן

למכירה ברחוב יהודה הלוי בשכונת לב המושבה, דירת 2.5 חדרים מרווחת במיוחד ומשמשת כ-3 חדרים.. כ-75 מ"ר, חדרים מרווחים מיוחד. קומה 3 מתוך 3 ללא מעלית. מטופחת ונעימה, לכניסה מיידית. מעולה למגורים/השקעה. המחיר המבוקש: 1.645.000 ש"ח. לפרטים נוספים ותיאום ביקור בנכס: אלינה גוץ 0523888244. לתיאום בוואטסאפ לחצו כאן.

הדירה באסף שמחוני, צילום יניב כהן

הדירה באסף שמחוני, צילום יניב כהן

למכירה ברחוב אסף שמחוני בשכונת אחדות, דירת 3 חדרים + מרפסת שירות בגודל של כחצי חדר, כ-70 מ"ר, קומת קרקע מתוך 3, בניין חתום לפינוי בינוי (עם היזם הרציג). הוגש שולחן עגול, מטופחת, מיידית. המחיר המבוקש: 1.690.000. לפרטים נוספים ותיאום ביקור בנכס: אלינה גוץ 0523888244. לתיאום בוואטסאפ לחצו כאן.

הדירה במשה פלד, צילום באדיבות אינפיניטי

הדירה במשה פלד, צילום באדיבות אינפיניטי

למכירה ברחוב משה פלד בשכונת אם המושבות החדשה, דירת 5 חדרים שהוסבה ל-4.5 חדרים, 126 מ"ר, מעוצבת אדריכלית, מרפסת שמש 18 מ"ר. קומה 5 מתוך 9. בניין בוטיק משנת 2018. יחידת הורים וחדר ארונות. נגרות בהתאמה אישית. נוף לפארק ירוק. פינוי גמיש. המחיר המבוקש: 3.570.000 שקלים. לפרטים נוספים ותיאום ביקור בנכס: רויטל רדליך 0537277603.

הדירה בחפץ חיים, צילום יניב כהן

הדירה בחפץ חיים, צילום יניב כהן

למכירה ברחוב חפץ חיים שכונת המרכז השקט, דירת 3 חדרים, כ-85 מ"ר, עם מרפסת שמש מקסימה כ-8 מ"ר, משופצת ויפה. קומה 2 מתוך 4, עם מעלית וחניה מקורה בטאבו. מטבח חדש, סלון רחב ידיים, חדר שינה עם חדר ארונות. 3 כיווני אויר מלאים. בניין בוטיק ! כניסה מיידית. המחיר המבוקש: 1.920.000 שקלים. לפרטים נוספים ותיאום ביקור בנכס: אלינה גוץ 0523888244. לתיאום בוואטסאפ לחצו כאן.

הדירה ברחוב ברנדה, צילום יניב כהן

הדירה ברחוב ברנדה, צילום יניב כהן

למכירה ברחוב ברנדה במרכז השקט של פתח תקוה, דירת חמישה חדרים, כ-115 מ"ר, קומה 5 מתוך 6, עם מעלית וחניה בטאבו. דירה שעברה שיפוץ יסודי לפני כמה שנים כולל החלפת צנרת, ריצוף, דלתות, תריסים וכו'. לדירה יחידת הורים עם חדר ארונות. נוף מדהים, שקטה. המחיר המבוקש: 2.580.000 שקלים. לפרטים נוספים אלינה גוץ בטלפון 0523888244, לתיאום בוואטסאפ לחצו כאן.

 

# # # 

משרדה של אלינה גוץ ממוקם בלב ליבה של פתח תקוה, ברוטשילד 152 פינת קק"ל, ואתם מוזמנים לפנות אליה להתייעצות לא מחייבת בכל נושא בתחום הנדל"ן. מתלבטים האם זה זמן טוב למכור נכס? חשוב לכם לקבל הערכת שווי נכס מקצועית? אלינה גוץ והצוות שלה ישמחו לעזור לכם.

במהלך השנים השתתפה אלינה בהצלחה רבה בהכשרות רבות בתחום הנדל"ן. היא בעלת רישיון תיווך עם ידע נרחב בתהליכי ניהול מו"מ וכמובן עם תוצאות בשטח: מזה ארבע שנים ברציפות!, כולל המדד שהתפרסם של שנת 2022, מדורגת אלינה בטופ 3 של מדד המתווכים הנמדד על ידי אתר מדלן – מדד ניטרלי הבודק את כמות העסקאות של המשרד בשוק. כמו שנהוג לומר, התוצאות מדברות בעד עצמן.

ליצירת קשר: 

היכנסו כאן לאתר הבית של אינפיניטי לב המרכז

התקשרו לטלפון  – 052-3888244

לשליחת הודעת וואטסאפ לתיאום פגישה היכנסו כאן

להערכת שווי נכס היכנסו כאן 

 

 

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר