הדמיית מתחם ביג פתח תקווה, קרדיט - L35
הדמיית מתחם ביג פתח תקווה, קרדיט - L35

הדבר הגדול הבא בפתח תקווה: החלה בניית מתחם ביג פאשן

המתחם ממוקם בשטח בו היה מפעל קניאל בעבר. הוא יכלול לצד שטחי מסחר ומותגים רבים בית מלון, בנייני משרדים וייתכן שגם דיור מוגן ודירות להשכרה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 10.4.24 07:57

החלה בניית BIG FASHION בפתח תקווה, של חברת ביג מרכזי קניות, פרויקט בקונספט עירוב שימושים. ביג פאשן פתח תקווה משתרע על שטח כולל של כ- 63 דונם ויכיל כ- 250,000 מ"ר תעסוקה, 65,000 למסחר, 10,000 מ"ר מלונאות ו – 150,000 מ"ר חניונים ב – 3 מפלסים עם כ-3,000 מקומות חניה.. השלמת בנייתו צפויה לקראת 2028.

המתחם החדש ייבנה כמרחב עירוני אורבני אשר יכלול מאות מותגים בתחומי האופנה, הפנאי, הבילוי והקולינריה, עשרות חנויות דגל של מותגי יוקרה בינלאומיים, אולמות קולנוע ומתחמי בילוי נוספים לילדים ובוגרים. כמו כן, ייבנו בנייני משרדים, בית מלון וחניונים תת קרקעיים. בהמשך מתכוונת החברה לנסות ולשלב במתחם גם דיור מוגן ודיור להשכרה. המתחם נמצא בפינת הרחובות ז'בוטינסקי ומשה דיין, היכן שהיה בעבר מפעל קניאל. הוא סמוך לתחנת הרכבת הקלה. בשלב הראשון בלבד יושקעו בהקמתו מעל ל–2 מיליארד שקלים.

בניית מתחם ביג בפתח תקווה, צילום עיריית פתח תקווה

בניית מתחם ביג בפתח תקווה, צילום עיריית פתח תקווה

מדובר בפרויקט ענק בשטח כולל של כ – 63 דונם שיכלול 3 מגדלי תעסוקה בני 40 קומות, בית מלון ובשלב עתידי במידה ויתאפשר גם שילוב של דיור להשכרה ודיור מוגן, ויכלול שטחי מסחר וחניון תת קרקעי. את תכנון הפרויקט יוביל משרד האדריכלים הבינלאומי 35L שחתום בין השאר על פרויקטים בינלאומיים מוכרים ומצליחים ובהם מרכז הקניות לה מקינייסטה בברצלונה ואצטדיון הברנבאו של ריאל מדריד. לצדו של L35 ישתף פעולה בהובלת הפרויקט, משרדו הישראלי של אדריכל העל הישראלי, אבנר ישר.

הקונספט של BIG FASHION פתח תקווה הוא מתחם שהינו מרחב אורבני, פתוח ופסטורלי בו הטבע והנוף פוגשים את הבילוי והקניות במיקום המאוכלס במדינה, המשלב את כל השימושים וההנאות של כל המשפחה, במקום אחד יחד עם תמהיל חנויות מגוון בדגש על מותגים בינלאומיים נחשקים מכל הסוגים, חנויות דגל יוקרתיות, מסעדות שף מובילות, אולמות קולנוע חדשניים ,מתחם באולינג ומרחבי פעילות לכל הגילאים, באוויר הפתוח.

חי גאליס, סמנכ"ל קבוצת ביג מרכזי קניות: "ביג ממשיכה בתנופת הפיתוח והצמיחה בארץ ובעולם. בשנה הקרובה נפתח 7 פרויקטים חדשים ונמשיך בבניית הפרויקטים המרשימים הבאים שלנו כשמתחם ביג פאשן פתח תקווה הינו ספינת הדגל הבאה שלנו. המתחם יביא חווית קניה, עבודה ובילוי שאינה מוכרת ברחבי גוש דן והנני בטוח שהלקוחות ישמחו להגיע וליהנות כפי שעושים זאת עד כה ביותר מעשרים מתחמי ביג בכל הארץ מזה הרבה שנים. אנו מביאים קונספט חדש, שאינו מוכר במדינת ישראל, קונספט עירוב שימושים בסדר גודל עצום שאין כמותו בישראל. וע"פ התכנון המרשים שבנייתו כבר החלה, אני מאמין שהלקוחות יוכיחו ברגליים שאפשר לחדש גם בתחום המסחר, האבולוציה תתרחש פה כפי שקורה בכל אחד מתחומי החיים, המוצר החדש מייצר חדשנות ותחרות להרגלי הקניות והבילוי הקיימים הפרויקט יכלול את מיטב המותגים שיש בישראל שחלקם כבר הבטיח את נוכחותו בפרויקט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר