הדמיית פרויקט התחדשות רוטשילד - רינגלבלום – בצ'אייב קרדיט: טיטו אומן אדריכלים בע"מ
הדמיית פרויקט התחדשות רוטשילד - רינגלבלום – בצ'אייב קרדיט: טיטו אומן אדריכלים בע"מ

220 דירות חדשות במרכז העיר: אושרה להפקדה תכנית מיוחדת באזור רחוב רוטשילד

על פי התכנית שאישרה להפקדה הוועדה המחוזית, ייהרסו 6 מבנים קיימים וייבנו כ-220 דירות ב-4 מבנים בבינוי מרקמי ובעירוב שימושים: מגורים, מסחר ומבנה ציבור. בתכנית גם דירות קטנות לזוגות צעירים

פורסם בתאריך: 11.4.24 08:03

פרויקט התחדשות עירונית חדש יוצא לדרך במרכז העיר: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, אישרה להפקדה את פרויקט ההתחדשות העירונית במתחם רוטשילד – רינגלבלום – בצ'אייב, בסמוך לתוואי הרכבת הקלה.

המתחם משתרע על פני 5.52 דונם וקיימות בו 54 יחידות דיור. התכנון קובע הריסה של 6 מבנים קיימים ובנייה של כ- 220 דירות ב-4 מבנים בבינוי מרקמי ויצירת מבנה ייחודי מעורב שימושים: מגורים, מסחר ומבנה ציבור.

 

התכנון מציע דירות קטנות לזוגות צעירים וכן מעבר להולכי רגל מרחוב רוטשילד בין הבניינים הנפגש בשטח ציבורי פתוח על רחוב בצ'אייב. את השטח הציבורי הפתוח עוטפים מבני המגורים עם קומת מסד מסחרית וגן ילדים. בנוסף, מציע  התכנון חיבור בין הרחובות רינגלבלום לבצ'אייב. החזית המערבית בפרויקט כוללת דופן מסחרית, שטחי ציבור וחיבור בין הרחובות רינגלבלום לבצ'אייב.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "מרכז העיר נמצא בראש סדר העדיפויות התכנוני ואנחנו מקדמים ובוחנים כל העת מגוון פרויקטים אשר צפויים לשנות את פני האזור בשנים הקרובות. בנוסף, עיריית פתח תקווה משקיעה מאות מיליוני שקלים מידי שנה בשדרוג מרכז העיר ואזורי המסחר, לרבות ההשקעה הגדולה בשוק העירוני וסביבתו, הקמת מתחמי פנאי ומעונות סטודנטים וכן בשיפור החזות. פעולות אלו יאפשרו כבר בתוך שנים ספורות להגשים את החזון על ידי חיזוק האוכלוסייה המקומית ויצירת מוקד משיכה לתיירים במרכז העיר".

עוה"ד זיו גרומן ואסף שפי ממשרד גרומן ושות', המייצגים את מרבית בעלי הדירות במתחם, מסרו: "אנו מברכים על החלטת הוועדה המחוזית. אין לנו ספק שהפרויקט ישפר את איכות החיים של בעלי הדירות ויאפשר להם מגורים נאותים, בניינים מחוזקים, דירות מרווחות הכוללות מרחב מוגן דירתי, אשר כה נדרש במיוחד בתקופה הקשה בה אנו מצויים כיום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר