הריסת הבניינים ברחוב ח"ן, צילום גל פליבה
הריסת הבניינים ברחוב ח"ן, צילום גל פליבה

שני בניינים ברחוב ח"ן נהרסו, שניים חדשים ייבנו. ומהם מחירי הדירות בפרויקט?

חברת קטה גרופ הרסה השבוע שני בניינים בהם 32 דירות, כדי לבנות במקומם שני בניינים גבוהים יותר עם 96 דירות. כל הפרטים והמחירים

פורסם בתאריך: 18.4.24 21:22

חברת קטה גרופ הרסה השבוע ביום רביעי שני בנייני מגורים בני 4 קומות ברחוב ח"ן בפתח תקווה, סמוך לרכבת הקלה, לצורך הקמת 2 בניינים חדשים בני 9 קומות, במסגרת תמ"א הריסה ובניה. הבניינים החדשים שייבנו יכללו 96 דירות חדשות במקומן של 32 הדירות שנהרסו. היקף ההשקעה הכולל בפרויקט עומד על כ- 110 מיליון שקלים והיקף ההכנסות הצפוי מוערך בכ- 130 מיליון שקל. אכלוס הפרויקט צפוי להיות במהלך שנת 2027.

גיל קטה, צילום נטע שני

גיל קטה, צילום נטע שני

ומה היו המחירים בפרויקט? דירות 3 חדרים בשטח של כ- 74 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת נמכרו במחיר של 2.4 מיליון שקל, דירת 4 חדרים בשטח של 98 מ"ר + כ-12 מ"ר מרפסת, נמכרה במחיר של 2.7 מיליון שקל ודופלקסים בני 5-6 חדרים של 150 מ"ר נמכרו ביותר מ- 4 מיליון שקל.

גיל קטה, מנכ"ל ובעלים קטה גרופ, אמר: "עוד טרם הריסת הבניינים, כבר 95% מהדירות בפרויקט נמכרו. אנשים רואים שהרכבת הקלה משנה את המציאות והפכה את פתח תקווה לנגישה מאוד לתל אביב ורוצים לנצל את ההזדמנות לקנות דירה על התוואי, טרם עליית המחירים. התנופה בפתח תקווה מאפשרת לנו להגדיל את קצב הפרויקטים, מדובר בפרויקט ההתחדשות השביעי שהרסנו רק בחצי שנה האחרונה. החברה פועלת כשני עשורים בעיר ועד היום הקימה יותר מ- 1,000 יחידות דיור. פתח תקווה עברה וממשיכה לעבור התפתחות מאסיבית, הכוללת הקמת שכונות חדשות והרכבת שהשביחה את ערך הנכסים הנמצאים בקרבתה היא אחד מהגורמים שתרמו לכך. דוגמה לכך ניתן לראות גם בפרויקט אורלוב 31 שאנו משווקים בימים אלה, הנמצא גם הוא על תוואי הרכבת. אנחנו מתרגשים להגיע ליום ההריסה ממש לפני חג הפסח, ומודים לדיירים ולגורמים המוניציפליים שסייעו לקדם את הפרויקט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר