עומר אדם צילום ארכיון אילן אסייג
עומר אדם צילום ארכיון אילן אסייג

עומר אדם יופיע בקיץ בראש העין, לתושבי העיר בלבד וללא עלות

"על פי ההסכם יש איסור לפרסם את המופע עד חודש לפני המועד, ולכן פרטים מלאים יצאו בהמשך השנה", מסביר אלכס קפלנוביץ', מחזיק תיק התרבות בעירייה

פורסם בתאריך: 12.3.18 11:58

עומר אדם בדרך להופעה בראש העין. הזמר, שנחשב אולי לאחד המצליחים בישראל אם לא המצליח ביותר בתקופה האחרונה, יופיע בחודשי הקיץ בעיר, במועד שעדיין אינו ניתן לפרסום. הופעתו תהיה בחינם רק עבור תושבי ראש העין, ניתן יהיה לקבל כרטיס להופעה רק בהצגת תעודת זהות, או שהכניסה עצמה תתבצע באמצעות הצגת תעודת זהות. מעריצי הזמר מחוץ לעיר לא יוכלו להיכנס להופעה.

אלכס קפלנוביץ

אלכס קפלנוביץ

"עומר אדם יופיע בעיר, ועל פי ההסכם יש איסור לפרסם את המופע עד חודש לפני המועד, ולכן פרטים מלאים יצאו בהמשך השנה", אומר אלכס קפלנוביץ', מחזיק תיק התרבות בראש העין. "זו תהיה הופעה באמפי העירוני, שהוא הכי קרוב לבית, ולבקשת כל תושבי העיר. כניסה תהיה רק לתושבי העיר בחינם בהצגת תעודת זהות. אנו מודעים להערצה שיש לאדם, ובגלל זה אנו גם מגבילים את הכניסה לתושבי העיר בלבד".

 

השבוע נמכרו בתוך זמן קצר כל 30,000 הכרטיסים להופעה של אדם בחודש מאי באצטדיון סמי עופר בחיפה. בראש העין מודעים לכך שהם לא יוכלו להכיל כזאת כמות של צופים, אך עם זאת הצפי הוא שהאכלוס באמפי יהיה מלא לחלוטין. "מדובר במגה סטאר ואנו שמחים שאנו יכולים לתת מענה לתושבי העיר לראות את אדם ליד הבית", מסכם קפלנוביץ'.

כזכור אתמול פרסמנו לראשונה כי החברה לפיתוח פתח תקוה מנסה לשכנע את אדם להופיע בקיץ באצטדיון המושבה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אחמד עאבד

    צריכים לתת גם לשכנים מכפר קאסם להכנס
    למופע.אנחנו מטר מראש העין

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם זה לתושבי ראש העין , אז למה לפרסם במלבאס?
    דבר שני את. מי זה מעניין ,

  3. גילעד

    מצחיק שמנסים לשכנע את עומר אדם להופיע באיצטדיון… תגידו נפלתם על הראש… הוא צריך להתחנן עלינו שניתן לו להופיע שם… הוא תופעה חולפת וחבל שכולם נסחפים למערבולת יחץ הזאת שנרקמה סביבו… מה עיריה הייתי מצפה ליותר שכל:/ חבל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר