אסף לנדאו ושירן עזר כהן
אסף לנדאו ושירן עזר כהן

אווירת משבר: היו"רים של ועד הורי הגנים התפטרו חודשיים לאחר שנבחרו

שירן עזר כהן ואסף לנדאו החליפו לפני כחודשיים את מאיה יעקובי שהתפטרה. בתחילת השבוע הודיעו לנדאו ועזר כהן שגם הם בחוץ

פורסם בתאריך: 10.4.18 10:45

לפני כחודשיים, בחודש פברואר השנה, נבחרו שירן עזר כהן ואסף לנדאו לכהן כיו"רים משותפים בוועד הורי הגנים. זאת לאחר שמאיה יעקבי שכיהנה כיו"ר הוועד הודיעה על פרישתה. השבוע, פחות מחודשיים אחרי הבחירה, הודיעה עזר כהן על פרישתה מהוועד ומאחר ומדובר בוועד משותף, גם לנדאו נאלץ לסיים את תפקידו. בהודעת וואטסאפ ששלחה לנציגי הגנים ביום ראשון השבוע, כתבה עזר כהן: "כשנכנסתי להנהגה עוד בתקופתה של מאיה האמנתי שאני יכולה לגרום לשינוי. כשאני ואסף נכנסנו לתפקידנו כיו"ר משותף האמנתי בזה עוד יותר. אבל אמונה לחוד ומציאות לחוד. אני מאמינה שהגיע הזמן להכיר בכך (לצערי) שלא יהיה שיתוף פעולה מצידה של העירייה הנוכחית. מעבר לכך, אנשים שהתנדבו לקדם דברים עבור ילדי העיר התבררו כאנשים שמונעים מאינטרסים שונים ועקב כך ניסו לחבל בכל צעד של הנהגת הורי הגנים. לא ברור אם ממניעי אגו או ממניעים אחרים. בעיני, זה גם לא משנה. אך אם הם יצליחו לקדם בפועל דברים עבור הילדים כמו גנים שיהיו מוכנים בזמן ובצורה ראויה לשנת הלימודים, צהרונים ברמה שמגיעה לילדינו ועוד אני מאחלת להם בהצלחה. כי באמת, הכל עבור הילדים! (ואינטרסים אחרים מעולם לא עניינו אותי) … עקב סיבות אלו, אני פורשת מההנהגה וגם מתפקידי כיו"ר לאלתר".
לטענת גורמים בוועד העירוני, נוצר מצב שוועד הגנים לא הצליח לעבוד בשיתוף פעולה עם העירייה ולכן היעילות שלו הייתה נמוכה. "הם שרפו את כל הקשרים שהיו להם מול אגף החינוך והעירייה ולצערי אין להם שום דרך לעזור לאף אחד ולאף גן כי אין להם שיתוף פעולה מול העירייה", אומר גורם בוועד "כרגע נשארו בוועד ארבעה חברים והם מתכוונים למנות יו"ר אחר מתוך ההנהגה, אבל במצב הקיים, צריכים לפרק את הוועד ולבנות אותו מחדש. הם לא באמת מייצגים את ההורים, במיוחד שראש העיר והעירייה חזרו להתנהל מול יאיר דואק יו"ר וועד ההורים העירוני".

שירן עזר כהן מסרה: "הגעתי להנהגת הגנים לגמרי במקרה, לאחר שבקיץ האחרון הבנתי שהגנים של הילדים שלי לא יהיו בנויים בזמן. תוך כדי ריצה, נתקלתי בשורה מפחידה של מחדלים וכשלים, שבתור אמא מודאגת לא יכולתי לעבור לסדר היום לגביהם. לכן נכנסתי לפעילות בהנהגה, מתוך רצון להקדים תרופה למכה, לדאוג שקולם של ההורים יישמע וכדי שהשירות שכולנו אמורים לקבל, תמורת הכסף הרב שאנחנו משלמים לרשות – יהיה איכותי וברמה גבוהה. לצערי התבדיתי. כיום, נהוג בערים רבות לעבוד בשיתוף פעולה אמיתי עם הנהגות ההורים המקומיות, הן בבתי הספר והן בגנים. לצערי, זה לא המצב כאן. הפוליטיקה הקטנה, התככים והאגו גוברים על כל שיקול ציבורי, ואין שום משקל לרצונם של ההורים לקבל שירות מינימלי. בנוסף על כך, ישנם הרבה גורמים בעלי אינטרסים אישיים, שמציגים עצמם כשליחי ציבור, אבל בפועל פועלים נגד ציבור ההורים, מתוך שיקולים זרים ולא ענייניים. במצב דברים כזה, אני לא מרגישה שיש לי מה לתרום יותר. אני מחזקת את החברים שנותרו בהנהגה ומקווה שמולם יהיה שיתוף פעולה מוצלח יותר".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

אסף לנדאו הוסיף: "אנחנו נזמן ישיבה בשבוע הבא, במידה ויהיה מישהו מתוך ההנהגה שייקח את המשוכות לתפקיד היו"ר אז הוא יבחר ובמידה ולא, נצא לבחירות באסיפה כללית. כרגע אני מלא בכוויות מההתנהלות העירונית ולכן לא אגיש מועמדות פעם נוספת".

תגובת העירייה תובא כשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר