מימין: יחיאל והב, שלום בן משה. צילום אילן חתוכה, זאב שטרן
מימין: יחיאל והב, שלום בן משה. צילום אילן חתוכה, זאב שטרן

הבוקר: פתיחת הגנים העירוניים מתעכבת בגלל ישיבת הסברה של הוועד

העירייה הודיעה שעל פי צו העבודה על הסייעות להתיצב בגנים, אולם לטענת ההורים, מרבית הגנים עדיין סגורים. והב: "ממתינים לדיון בבית הדין לעבודה, המאבק נמשך"

פורסם בתאריך: 7.5.18 09:26

פתיחת חלק מגני הילדים העירוניים מתעכבת הבוקר בעקבות כינוס ישיבת הסברה של וועד העובדים בעיריית ראש העין בין השעות תשע ל-11 בבוקר. על על ישיבת ההסברה הכריז אמש יו"ר הוועד, יחיאל והב. מיד לאחר מכן הוציאה עיריית ראש העין צו מניעה משום שלטענתם הכרזת סכסוך עבודה על ידי יו"ר הוועד אינה חוקית משום שזו לא הוכרזה על ידי ההסתדרות. יתרה מכך, לשיטתם גם בעת הכרזת סכסוך עבודה על פי חוק, לא ניתן לנקוט בצעדים ארגוניים במשך 14 יום מההכרזה.

בהודעה שהוציאה העירייה לעובדים נכתב: "לצערנו ראש הועד מחפש בכל דרך עילה להכרזת סכסוך עבודה זאת למרות ויתורים מרחיקי לכת בתקופה האחרונה במטרה לשמור על שיתוף פעולה פורה ויחסי עבודה תקינים עם הועד. מאחר ואסור לקיים אסיפת הסברה בשעות העבודה, תחודד ההנחייה לעובדי העירייה ובהם לסייעות, כי השביתה אינה חוקית וחל איסור להשתתף בשביתה".

הבוקר הודיעה העירייה שעל פי צו העבודה על הסייעות להתיצב בגנים, אולם לטענת ההורים, מרבית הגנים עדיין סגורים, אף שישנן סייעות שפתחו בזמן. במקביל הורים טוענים כי הועד לוקח אותם כשבויים. "כל מספר חודשים הוועד מודיע על מפגש בזמן שעות הפעילות בגן וזה לא בסדר", אומרת אחת האמהות. "ההורים עובדים ולא יכולים להיות בחוסר וודאות. צריך לשים לזה סוף אחת ולתמיד".

יחיאל והב: "האסיפה הייתה אמורה להתקיים היום בשעה תשע בבוקר, אך קיבלנו צו המורה לנו להמתין. כרגע אנו יושבים עם עורכי הדין שלנו. בשעה עשר יש לנו דיון בבית הדין לעבודה בנושא. המאבק נמשך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר