חניות בתחילת רחוב יוסי בנאי מכיוון הרב גורן בראש העין. צילום באדיבות התושבים
חניות בתחילת רחוב יוסי בנאי מכיוון הרב גורן בראש העין. צילום באדיבות התושבים

"למה לקחת ארבע חניות לטובת תחנת אוטובוס כשידוע שאין באזור חנייה?"

כך טוענים הורים שילדיהם לומדים בגנים בתחילת רחוב יוסי בנאי מכיוון הרב גורן. העירייה: "ייתכן ונבחן זאת מחדש"

פורסם בתאריך: 22.7.18 09:51

הורים טוענים שהעירייה לקחה מפרץ חניה בצמוד לגני ילדים בתחילת רחוב יוסי בנאי מכיוון הרב גורן והסבה אותו למפרץ לאוטובוסים. לטענת ההורים ארבעת החניות משמשות באופן יומיומי עשרות הורים לילדים. התוצאה מהצעד, סבורים ההורים, תהיה חניות כפולות או חסימת חניות דיירים. מנגד טוענת העירייה, שמדובר בשטח ציבורי עתידי והתוכנית היא תנועתית. אולם ייתכן, הם אומרים, שבעקבות תלונת התושבים תתבצע בחינה נוספת של המהלך.

"לצערי בכל פעם אנחנו מגלים שהתכנון של עיירת ראש העין לקוי – למה לקחת ארבע חניות לטובת תחנת אוטובוס כשידוע שאין באזור חנייה", אומרת תושבת מפסגות אפק. "הרי ידוע לכולם שיש בסמיכות למקום גני ילדים ושעות הבוקר הן מאוד לחוצות, ולכן צריך לדאוג למקום חנייה להורים".

אם אחרת מוסיפה: "אנחנו רואים בעיה דומה ברחובות אחרים כמו ברב גורן שגם שם לא חשבו על חניות בסמיכות לגנים. הכביש צר, ההורים חונים על הכביש ובבוקר זה סיוט לעבור במקום".

מעיירת ראש העין נמסר: "הנושא מתוכנן על פי תקני תחבורה הן פרטית והן ציבורית. באזור המדובר קיים שצ"פ עתידי (מס' 905) ויש מעבר כבישים בין השצ"פ למעבר סמוך. התוכנית הינה תוכנית תנועתית ואפשרי שתתבצע בחינה נוספת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר