אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE1
אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE1

גן יובל: ההורים ישבתו ביום ראשון בשל תחלופה גבוהה של הצוות המשלים

לדברי ההורים תחלופת הצוות המשלים בכל שבוע כמעט, יוצר תסכול גדול וחשש אצל הילדים: "בכל פעם כאילו מחזירים אותנו לראשון בספטמבר. הילדים נאחזים בנו ובוכים"

פורסם בתאריך: 27.12.18 11:26

הורי הילדים בגן טט"ח (טרום טרום חובה) יובל בשכונת פסגות אפק, ישביתו ביום ראשון הקרוב, ה-30 בדצמבר, את הגן למשך כשעתיים בין השעות שמונה לעשר בבוקר, לאור בעיות חוזרות ונשנות לטענתם עם הצוות המשלים בגן. תחת זאת, הם יגיעו לבניין הערייה לדרוש תשובות ופתרונות לבעיותיהם.

בגני העירייה ישנם באופן קבוע גננת אחת ושתי סייעות, אולם פעם בשבוע מגיעות גננת וסיעות משלימות. לטענת ההורים ישנה תחלופה גבוהה מידי של הצוות המשלים. בנוסף הם טוענים שבמקום שיהיו שתי סייעות וגננת אחת של הצוות הקבוע, בפועל הסייעת השנייה לא פעם מועברת לגן אחר וילדיהם נותרים עם אשת צוות אחת.

גן יובל. ראש העין

לדברי ההורים תחלופת הצוות המשלים בכל שבוע כמעט, יוצר תסכול גדול וחשש אצל הילדים. "העירייה לא הצליחה למצוא גננת וסייעת משלימות קבועות והילדים שלנו צריכים להתמודד כל שבוע עם מישהי חדשה", אומרת לירז, אמא לילד בגן. "השיא היה בחזרה מחופשת חנוכה, אז הם חזרו לגן אחרי שבוע בבית ונאלצו להתמודד גם עם גננת וגם עם סייעת שמעולם לא ראו ושלא מכירות את הילדים".

ההורים מבקשים להדגיש שעם הצוות הקבוע אין בעיה, מלבד עבר הסייעת השנייה לגן אחר. "לצערי, כל פעם שיש נשות צוות חדשות בצוות המשלים אנחנו חוזרים לראשון בספטמבר. הילדים נאחזים בנו ובוכים, הם לא רוצים להישאר בגן ויש רגרסיה אצל ילדים שחזרו להרטיב. הדרישה שלנו, למצוא פתרון, שהילדים יכירו את המשלימות באופן קבוע ולא כל שבוע יחליפו אותן".

תגובת העירייה: "השבוע התקיימה פגישה בהשתתפות נציגות הורי גן יובל. בפגישה התקבלה החלטה ליזום דיון משותף בין אגף החינוך לבין הוועד היישובי למציאת פתרונות חלופיים בזמן היעדרותן של גננות של משרד החינוך וסייעות בגין מחלה. במקביל, אגף החינוך פועל לגיוס גננות שיצאו לפנסיה כממלאות מקום בזמן העדרות גננות וסייעות בזמן מחלה".

תגובת ההורים: "ההשבתה עומדת בעינה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר