דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

שיהיה במזל: הפועל התחדשה במכונות כביסה גרמניות

אחרי שנאלצו לייבש את הבגדים על עגלת סופר וכיסאות, בעלי הפועל עדכן מחו"ל כי "הגיעו מכונות חדשות ובחצי מחיר". הערב תפגוש הקבוצה את רמת השרון

פורסם בתאריך: 22.1.18 11:12

תם משבר הכביסה בהפועל. לאחר הידיעה שפורסמה ב"ספורט מלאבס" אודות המחסור במכונת כביסה ומייבש במתחם סירקין, דבר שאילץ את אנשי הקבוצה לייבש את בגדי השחקנים על עגלת סופר וכיסאות, הרי שהשבוע בא הנושא על סיומו. "אחרי הקמפיין המוצלח שלכם בעניין מכונות הכביסה, אני שמח לבשר שהגיעו מכונות כביסה חדשות, גרמניות ובחצי מחיר", עדכן הבעלים דורון גלנט. "כל מה שעשיתי היה כדי לייעל את המערכת שלנו".

פינת הייבוש בסירקין

בין מכונות. פינת הייבוש במתחם סירקין בשבוע שעבר

בימים בהם הפועל רחוקה שנות אור מהצמרת ומועד חלון ההעברות מתקרב לסיומו, מה שמשך את תשומת הלב המקומית היא נסיעתו המפתיעה של גלנט לחו"ל. בסביבת המועדון היה מי שנשמע משוכנע כי הבעלים שהה באירופה בניסיון לגייס כספים עבור הפועל. "אני לא מופתע שהוא נסע כי גם בעונה שעברה היו לגלנט חלומות על משקיע מחו"ל", אמר גורם המכיר מקרוב את גלנט. "מצד שני, מי שלא חולם לא מצליח".

כך או אחרת, צפוי גלנט לשוב הערב (שני), לקראת המשחק מול רמת השרון (19:00, ראש הזהב) לישראל ולקבל החלטות לגבי סגל השחקנים, שכזכור מאכזב מאוד עד כה ומוביל את הפועל למקום הקרוב הרבה יותר לתחתית הטבלה מאשר לצמרת. "אמרו לי שצלצלתם לשאול אם נסעתי לגייס כסף בחו"ל. אז קודם כל הלוואי", הגיב גלנט ממקום מושבו בתפוצות. "אני בן אדם שלא נח יום אחד במשך שנתיים וחצי ונסעתי קצת לנקות את הראש". מצד שני, הוסיף בעלי הפועל כי "אני כל הזמן בודק אופציות לגייס משקיעים, אמרתי את זה מיומי הראשון. אני רוצה שיהיה טוב בהפועל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כתב נוסטלגי

    הוא כותב הפועל…רק לקראת האמצע מבינים שהוא מדבר על איזה קבוצה מליגה שנייה ולא על באר שבע.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר