דני גולן עם שחקני הפועל באימון השבוע. צילום זאב שטרן
דני גולן עם שחקני הפועל באימון. צילום זאב שטרן

עדיין מחכים: שחקני הפועל התבקשו שלא להפקיד את הצ'קים עבור משכורות דצמבר

למרות שקיבלו צ'קים בשבוע שעבר, שחקני המועדון ממשיכים לעבוד ללא שכר ולחכות לבקרה התקציבית, כאשר הובטח להם שהמשכורות יתקבלו היום. רשם העמותות: "הפועל לא הגישה בקשה לאישור ניהול תקין לשנת 2018"

פורסם בתאריך: 5.2.18 12:08

למרות שהדף בלוח השנה כבר הוחלף לחודש פברואר, עובדי הפועל עדיין מחכים למשכורות עבור עבודתם בחודש דצמבר. כפי שפרסמנו אתמול (ראשון), שחקני הקבוצה קיבלו בשבוע שעבר צ'קים דחויים לסוף השבוע עם משכורות חודש דצמבר, אך בימים האחרונים הם התבקשו שלא להפקיד את הצ'קים, ככל הנראה מתוך חשש שלא יכובדו.

שחקני המועדון, שכזכור כבר פנו לבקרה התקציבית כדי שתפעל בנושא, ממשיכים לחכות לשכרם, כשההבטחות כרגע מכיוון ראשי הפועל מדברות על כך שהתשלום עבור חודש דצמבר יבוצע במהלך היום, הן לבוגרים והן למחלקת הנוער.

במקביל, אחד הנושאים שמעיבים על ההתנהלות הכלכלית של הפועל העונה הוא נושא אישור הניהול התקין. בבקרה התקציבית ציינו לא פעם בהקשר של האיחור הנוכחי בתשלום, כי הבעיה נובעת בעיקר מכך שלמועדון אין אישור ניהול תקין לשנת 2018, עובדה המונעת ממנו לקבל הקצבות, לדוגמא מהטוטו ומההתאחדות לכדורגל.

 

בפנייה שביצענו לרשם העמותות, מתברר באופן מפתיע, ולמרות שכבר עברו חמישה שבועות מתחילת שנת 2018, כי המועדון עוד לא הגיש אפילו בקשה בעניין. "מבדיקה במערכת עולה כי החל"צ (החברה לתועלת הציבור שמנהלת את הפועל, א"ב) לא העבירה בקשה לאישור ניהול תקין עבור שנת 2018 ולכן לא נחתם האישור".

גם הפעם, סירב הבעלים דורון גלנט להתייחס לדברים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר