מכבי מול בני יהודה
מכבי מול בני יהודה

סוף עונה: מכבי הפסידה 2:1 לבני יהודה

חלומות הפלייאוף העליון באו מעשית אל קיצם לאחר שאשכנזי וגורדנה הפכו יתרון של בניון. הפער מהמקום השישי צמח ל-8 נקודות. כמות שיא של אוהדי מכבי

פורסם בתאריך: 10.2.18 20:06

מאות רבות של אוהדי מכבי, כמות שיא העונה שלא זכורה גם בשנים קודמות, הגיעו לצפות הערב (שבת) בקבוצתם מנסה לשמור על הסיכוי לפלייאוף העליון מול בני יהודה. למרות מחצית ראשונה טובה, מי שחגגו בסיום היו הזהובים, שהפכו פיגור לניצחון 1:2 וסיימו מעשית את העונה של התכולים.

בדקה ה-25 זה נראה מבטיח כשאורי מגבו הגביה משמאל, אמיליוס זובאס הדף גרוע ויוסי בניון שלח את הריבאונד פנימה, שערו השני בשני משחקים, 0:1. יוסי גינזבורג המשיך להציג יכולת גבוהה בשער מכבי כשהדף טוב בעיטות של נריוס ואלסקיס ויובל אשכנזי, אבל לאותו אשכנזי לא הייתה לא תשובה שלוש דקות להפסקה. הקשר הסתובב על יניב בריק ובעט מ-16 מ' כדור שקיפץ על הדשא והטעה את שוער מכבי, 1:1.

בדקה ה-60 הושלם המהפך. מאור קנדיל היתל בהגנת מכבי, מרסיאל וסיבוק חלמו ורועי גורדנה, שפתח ברגע האחרון במקומו של מאוויס צ'יבוטה שנפצע בחימום, בעט מקרוב בין רגליו של גינזבורג את שער הניצחון, 1:2. עד הסיום החמיצו גרגורי טאדה ורישאר סומא, כשעוד קודם לכן הוחלף מנור סולומון וירד בכעס לחדר ההלבשה. בסיום, קהל השיא של מכבי ראה לאכזבתו את בני יהודה פותחת פער בלתי מחיק של 9 נקודות בינה לבין הקבוצה של שרון מימר, כשלסיום העונה הסדירה נותרו ארבעה מחזורים בלבד. הפער מהמקום השישי אליו ירדה מכבי נתניה עומד על 8 נקודות, אבל לצהובים עדיין משחק חסר מחר (ראשון) מול סכנין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר