יוסי גינזבורג. צילום: זאב שטרן

גינזבורג בספק למשחק מול עכו, דנינו יחזור בעוד שלושה שבועות

מאמצים להכשיר את השוער לקראת יום שני, הבלם כבר ערך אימון מלא. "ברור לכולם שצריך לתת מאה אחוז ולסיים את העונה הזו בטעם טוב ככל האפשר", אמרו במועדון

פורסם בתאריך: 22.2.18 11:19

במכבי מתנחמים כשרואים את הפועל ממשיכה לצלול לתחתית הליגה הלאומית, ובמקביל מתעקשים שהעונה לא נגמרה למרות שבעצם אין שום מטרה באופק. בתחילת השבוע יספרו לכל מי שירצה לשמוע שהיו שווים להפועל באר שבע במשך מחצית שלמה כמעט, עד שלדברי שרון מימר – “שופט נתן פנדל כי איזה קוון חכמולוג אמר לו”. את כל הטוב הזה הם שאבו כמובן מהרוח הגבית של היו”ר אבי לוזון, שהגיע עד חדר השופטים בטוטו טרנר כדי להתלונן שהיה נבדל בשער הראשון מתוך שלושה שספגה קבוצתו ללא מענה.

בקבוצה נשמו לרווחה לאחר שבדיקה שעבר השוער יוסי גינזבורג, אחת החוליות היציבות בקבוצה העונה, שללה חשד לפריצת דיסק. כזכור, השוער נפצע בגבו במחצית השנייה ונאלץ לנטוש את המגרש לטובתו של צחי גיגי. גינזבורג סובל מחבלות באגן ובמותן וטיפל השבוע בצורה אינטנסיבית בפציעה – מאימוני פילאטיס דרך עיסויים ועד דיקור – על מנת לשוב מהר ככל האפשר לאימונים סדירים. “אפילו כשאני הולך אני מרגיש כמו ירייה בגב התחתון מהכאבים, אבל מקווה להתאושש כמה שיותר מהר”, אמר גינזבורג, שהתייחס גם למשחק האחרון: “אני מאוד מאוכזב. היינו טובים עד השער הראשון ואחריו הגיע הפנדל כך שתוך חמש דקות התפרקנו ואסור שזה יקרה”. לא ברור אם השוער יוכל ליטול חלק במשחק בשני (המושבה, 20:15) מול נועלת הטבלה הפועל עכו. בנוסף, מי שבספק להתמודדות הם לירוי צעירי וגרגורי טאדה. הראשון אמנם שב לאימונים לאחר פציעה ארוכה וטורדנית בכף הרגל, אך עדיין לא כשיר לחלוטין. השני, שהחמיץ את המשחק האחרון בשל כאבים בברכו, קיבל זריקה וצפוי היה לנסות ולשוב בהדרגה לאימונים.

בשורות טובות הגיעו מכיוונו של הבלם הצעיר עומר דנינו, שפרק את עצם הבריח במשחק הגביע מול הפועל כפר סבא והיה חשש כבד שגמר את העונה. בתחילת השבוע ערך דנינו אימון מלא עם חבריו ובמועדון מקווים שיוכל לשוב לסגל לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון בעוד כשלושה שבועות. גם המגן נאור פסר, שסובל מחוסר מזל משווע עם קרע ברצועה הצדית בברך שמאל בתחילת העונה וקרע נוסף ברצועה של ברך ימין לאחר שניסה לשוב לפעילות, עדיין לא ויתר על העונה ומקווה לחזור לאימונים בעוד כשבועיים.

“אין פה בכלל שאלה וברור לכולם שצריך לתת מאה אחוז ולסיים את העונה הזו בטעם טוב ככל האפשר”, אמרו במועדון. “חייבים להמשיך ולתת את הכל עד סוף העונה”, הוסיף אחד השחקנים לקראת המשך הדרך וחידד מטרות נכון לשלהי פברואר: “אנשים אולי שוכחים, אבל עלינו להבטיח את ההישארות בליגה באופן סופי”. שלושה מחזורים לתום הליגה הסדירה מדורגת מכבי במקום השמיני עם 27 נקודות, תשע פחות ממכבי נתניה ובני יהודה, שזקוקות לניצחון נוסף כדי להבטיח רשמית את מקומן בפלייאוף העליון. עם פער של 11 נקודות מאשקלון, סביר להניח שלא תסתבך בתחתית וכבר בשבועות הקרובים תוכל להתחיל להיערך לקראת העונה הבאה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר