שרון מימר. צילום: זאב שטרן

מימר מתלוצץ עם כתביו. הטור של אלמוג אופיר

שרון מימר הבין מזמן שאימון ממש לא חשוב, אלא יחצנות. מה מכבי לא מגלה לנו על ניניס. וגם: הקהל של הפועל מתלונן, אבל ממשיך להתנהג באלימות

פורסם בתאריך: 15.3.18 11:40

1. מכבי נראתה חושך מצרים מול מכבי תל אביב, אבל בדומה לחולה המתלוצץ עם רופאיו מצא לו זמן אדון שרון מימר להתלוצץ עם כתביו. מסיבת עיתונאים הזויה שאם לא הייתי רואה במו עיני לא הייתי מאמין שנערכה. נכנס מאמן מחויך וזחוח ועונה לשאלות בהזמנה וסדרה של הרמות להנחתה. רק במזל גדול הוא לא חטף שבע חתיכות, אבל כבר עברה משהו כמו רבע שעה משריקת הסיום, מי זוכר? אולי נדבר על שתי נקודות בלבד בהן זכה מול קבוצות הפלייאוף העליון? בשביל מה? עדיף מכופתרת לבנה וז’קט כחול מבריק שמצטלמים טוב בטלוויזיה. אני מודה שטעיתי כשביקרתי אותו בעבר. מדובר בגאון, לא פחות. אחד שהבין שכדי להיות מאמן בכדורגל הישראלי לא צריך באמת לאמן, אלא ליחצן.

2. בשבוע שעבר ביקרתי כאן בחריפות את הזובור המתמשך שעושה מכבי לסוטיריס ניניס. מסכת של עימותים והשיא עם ועדת משמעת מופרכת לקשר היווני וקנס בצדה. במכבי פנו אלי בעקבות הדברים וטענו כי מרגע שהוחלט להקפיאו הוצע לניניס מלוא השכר המגיע לו יחד עם שחרור לאלתר. האמת, קצת תמוה בעיני שהשחקן סירב להצעה “נדיבה” כל כך וביקש להישאר ולהתאמן אחרי שאבי לוזון צרח עליו ועלב בו לאחר שניניס העז להודות לאוהדים על התמיכה בו. מבירור נוסף שערכנו בסביבת השחקן עלה כי אותה הצעה “נדיבה” של ראשי המועדון הגיעה רק בסמוך לאותה ועדת משמעת, וזאת, כך אני מעריך, במטרה לגרום לשחקן לוותר על תביעה רצינית כנגד המועדון. לי האפשרות השנייה נראית ריאלית הרבה יותר, אבל תחליטו אתם למי להאמין.

3. שבת שלום אוהדי הפועל. תודה מכל הלב על שפע תגובות וטוקבקים זועמים לאחר שכתבתי כי אתם מתנהגים באלימות. כמה מכם, חלקם אפילו בעלי תפקידים, דאגו להזכיר נשכחות על אירועי אלימות מצד מכבי לפני שניים ושלושה עשורים. והנה הגיע המשחק בשישי שעבר מול הרצליה וגיליתי שהאופי האלים שלכם לא מאפשר אפילו לשחקן יריב להתחמם בשקט על הקו. מה קרה, חשבתם שריף מסיקה התגרה בכם? זה מצדיק זריקת חפצים, קללות חריפות ותנועות מגונות? אנשי האבטחה האדישים צפו בכם בעניין ולא היה רחוק שתצרו מגע עם השחקן. בושה. בקיצור, במקום לעסוק בעבר תתרכזו בלתקן את ההווה, כי הוא לא משהו בכלל. ועוד דבר, איזה חגיגות דפקתם אחרי מהפך מול קבוצה שעוד רגע בליגה א’. כמה רעש, חשבתי שניצחתם את ברצלונה. טוב שעפולה החזירה אתכם למציאות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר